ימי צילום וסרטוני תדמית

ההיכרות הראשונית של לקוחות חדשים עם העסק שלך, היא נקודת זמן קריטית שתקבע את המשך
ההתקשרות ביניכם – האם הלקוח יסתקרן וימשיך לברר עליך? האם הוא ירגיש שהוא יכול לסמוך
עליך כנותן שירות? או שבכלל הוא ירגיש ניכור שירחיק אותו אל עבר המתחרים שלך…
סרטוני תדמית הם המפתח להפיכת לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים. הם לחיצת היד שלך עם הלקוח, ורצוי שתהיה זו לחיצה מרשימה ומעוררת אמון.

סרטון תדמית הוא כלי יעיל לצורכי חשיפה, בניית רושם ראשוני חזק, ביסוס ביטחון והעברת הרוח של העסק שלך לקהל היעד.

אם יש לך עסק, אתר ומעטפת דיגיטלית, אנו ממליצים לשלב בהם סרטון תדמית שיעניק לך עוד חשיפה, עוד לקוחות, עוד עבודה ובסופו של דבר עודרווחה. החדשות הטובות הן שגם אם אין לך אתר, רשתות חברתיות או אפילו עסק קיים, אנחנו יכולים לספק לך את כל הסיוע שתצטרך תחת קורת גג אחת.

מהו סרטון תדמית?

כשמו כן הוא – שלא כמו סרטונים אחרים שמטרתם יכולה להיות מכירת מוצר, השקת שירות חדש וכדומה, סרטון תדמית מהותו ליצור דימוי (ורצוי שטוב) לעסק שלך בעיני הלקוחות.

הוא צריך להציג את העסק שלך באור חיובי, להאיר את יתרונותיו, להכיר לצופים את ההון האנושי העומד מאחוריו, את ערכי העסק והעבודה שלך, כל זאת כדי להותיר רושם שיביא את הלקוחות לבחור דווקא בך.

יש אלמנטים רבים בסרטון תדמית שצריך לקחת בחשבון, לדוגמה: המלל, סגנון הדיבור, הדמויות המופיעות, הלבוש שלהן, האווירה, הסאונד ועוד גורמים שונים שעורכי סרטונים מקצועיים ידעו לתת להם את מלוא תשומת הלב כדי להפוך את הסרטון שלך לתוצר מניב שיחזיר את ההשקעה.

זכור! גם איכות הסרטון היא מדד לאיכות העסק.

מה אתה רוצה לשדר ללקוחות שלך?
אמינות? מקצועיות? אהבה למקצוע?
איך אתה רוצה לספר את הסיפור שלך?
בהומור? ברצינות? כסיפור?
לא משנה מה תחליט, אנחנו עומדים כאן לשירותך כדי לוודא שהסרטון שלך מציג אותך בדיוק כפי שתרצה, (ואולי קצת יותר טוב מזה.)

למה סרטון תדמית הוא כלי מנצח?

• כי הוא הדחיפה האחרונה שהלקוח צריך כדי להחליט שהוא סומך עליך ורוצה לעשות איתך עסקה.
• כי סרטון נקלט טוב יותר מטקסט ונשאר בראש הרבה אחרי שדף האודות מתנדף ממנו.
• כי עסק שיש לו סרטון תדמית הוא עסק שגאה בעצמו וזה משפיע על הלקוחות.
• כי גם אם אתה בעל עסק מתחיל, יש לך חומר לשלוח או להציג ללקוחות.
• כי זו השקעה חד פעמית שמחזירה את עצמה (כל עוד עושים אותה נכון).
• כי היום להרבה אנשים חשובה יותר חוויית השירות מאשר המוצר עצמו.
• כי זה גלובלי ונגיש בכל הזירות ובכל זמן.


אם גם אתה רוצה להיות בעל עסק מנצח, אתה צריך כלים מנצחים!!!

ביחד ניצור לך סרטון תדמית שיזניק את החשיפה של העסק שלך למחוזות חדשים!

איך אנחנו מפיקים סרטון תדמית מצליח?

1. אנחנו מתחילים בלהכיר אותך. את העסק שלך, העובדים, ה"אני מאמין" שלך, שיטת העבודה, היתרונות והחסרונות של העסק.
2. לאחר מכן אנחנו חושבים יחד איתך מה המסר שאתה רוצה להעביר בסרטון ומגבשים אסטרטגיה להעברתו אל הצופה.
3. אנחנו קובעים ימי צילום ומקפידים על אווירה נעימה וקלילה שתאפשר לך להציג את העסק שלך בביטחון המקסימלי ובצורה הטובה ביותר.
4. אנחנו עורכים את הסרטון ומשחררים אותו לחופשי, שילך ויעשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב שאפשר. טוב אולי לא לחופשי, אבל כן לכל מדיה אפשרית שמתאימה לעסק שלך, וזה ממש מספיק ומוכח כיעיל.

הערך המוסף של סרטון תדמית מבית מדיה הירוס

כל אחד יכול לצלם סרטון תדמית אבל לא כל אחד יודע מהי הדרך הנכונה להשגת המטרה הרצויה מאותו הסרטון. איתנו אתה בידיים בטוחות שימצו עד תום את היכולות הנדרשות להפקת סרטון מצליח והפצתו בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון.

על הדרך אנחנו גם:
• נרגיל אתה קהל לשפת המותג שלך, זוהי אסטרטגיית שיווק מצוינת שיכולה לסמן אותך כאוטוריטה בתחום שלך. אנחנו לומדים שפה חדשה מחשיפה אליה, אז תן לסרטון שלך
לדבר.
• ביחד ניצור העלאת מודעות למותג ברשתות אחרות שבהן ניתן למצוא את העסק שלך.
• ומראש כבר נטמיע שירות לקוחות פסיבי, שיענה על שאלות פוטנציאליות של הלקוחות מבלי שיצטרכו לשאול בכלל, השאר אותם מסופקים אך סקרנים.

עכשיו כשהשתכנעת שאתה חייב סרטון תדמית מדהים של גיבורים, כזה שיקדם את
העסק שלך בצעדי ענק, אנחנו רוצים לספר לך איך עושים את זה נכון:

מה יכול להשפיע על איכות סרטון התדמית שלך?

• תקציב – כמו שכבר נאמר, סרטון תדמית מוצלח הוא השקעה שאמורה להחזיר את עצמה. שים לב שאתה משקיע מספיק בסרטון ולא "סוגר פינה".
• חברת הפקה – או משרד פרסום או סוכנות דיגיטל–בדוק היטב למי אתה נותן את הכוח לידיים.
• סוג הסרטון – לא כל סגנון של סרטונים מתאים לסרטוני תדמית ולא כל סוג מתאים לכל עסק. חשוב לבצע את תהליך החשיבה באופן יסודי כדי לקבל את התוצאה הראויה ביותר.
• פלטפורמות הצגה – הסרטון צריך להיות מוקרן באופן שמתאים לכל סוג של מכשיר – אם זה מחשב, טאבלט או טלפון נייד.הדבר דורש קידוד מתאים לכל אחת מהפלטפורמות ומשפר פלאות את חוויית הצפייה של הגולשים. גם בין הרשתות החברתיות יש הבדל תצוגתי שיש לשים לב אליו בהגדרות הסרטון. החלט מראש לאילו מדיות אתה מכוון וצור את הסרטון בתצורות שיתאימו לכולן.
• התאמה לקהל היעד – בשפה, בטקסט, באווירה, דע מול מי אתה עומד ומה הצרכים שלו.

איך נראים ימי צילומים על סט של גיבורים?

ההבדל בין הפקה איכותית ומוצלחת להפקה בינונית ומעייפת היא ההתנהלות בימי הצילום לסרטון. אלו ימים שבהם הזמן דוחק והעבודה מרובה, ואין מקום לטעויות. סוכנות מקצועית יכולה לנהל ימי צילום אפקטיביים בלוח זמנים צפוף ולדאוג שהאווירה על הסט תישאר נעימה וחיובית לכל אורך הצילומים. מעבר למקצועיות של כל בעלי התפקידים על הסט – צלמים, במאים, אנשי סאונד, מלבישים, מאפרים וכיוצא באלו, ישנה משמעות גדולה לאיכות הציוד שבו משתמשים, כי כמו שכבר ציינו – איכות הסרטון היא מדד לאיכות העסק.מדיה הירוסהם נבחרת של בעלי מקצוע מוכשרים ויצירתיים שיכולים להפוך כל עסק לסיפור.
יום צילום אידיאלי הוא כזה שמאורגן בצורה לוגיסטית מחושבת ויעילה, ומלווה בהכנה מראש של האזור ושל עובדי העסק עצמם לפעילות.הכנה נכונה יכולה לחסוך משאבים וכספים כיוון שכל יום צילום עלותו גבוהה יחסית לתוצרי פרסום אחרים. אנחנו שואפים לצמצם את כמות ימי הצילום למינימום האפשרי כי הרווח שלך הוא ההצלחה שלנו.

אנחנו בטוחים שאתה פוטוגני ותצטלם מעולה לסרטון, אבל קודם בוא נכיר אותך פנים אל פנים.

התקשר או השאר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לצידך!

053-530-0223

השאר פרטים והצטרף לנבחרת

למה גיבורי המדיה הם השותפים הכי טובים שלך לדרך?

• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים,
ורוצים שגם אתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאתה אוהב.

השאירו פרטים
שירותים נוספים שלנו:
מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך