מיתוג עסקי

מיתוג עסקי הוא לא רק לוגו!
ואחרי ששמנו את זה על השולחן, נסביר מהו מיתוג עסקי, איך יוצרים אותו ולמה מדיה הירוס הם הבחירה הנכונה עבורך ועבור העסק שלך אם אתה צריך לבצע מיתוג. מיתוג עסקי הוא למעשה ניצול והתאמה של כל המאפיינים הוויזואליים והעיצוביים לערכי העסק שלך, כך שתיווצר השפעה פסיכולוגית מקסימלית ומניבה על הלקוחות. האלמנטים המרכיבים את זהות העסק שלך כמו ערכים,תדמית, ומטרות, מתורגמים בתהליך המיתוג לשם, לוגו, שפה, צבעים וסגנון, ויוצרים אצל הלקוחאמון, הבטחה ובידול.

המיתוג העסקי מוגש לקהל הצרכנים באמצעים ויזואליים כמו כרטיסי ביקור, רשתות חברתיות, דפי
נחיתה, ג'ינגלים ועוד.

בין יתרונותיו של מיתוג עסקי טוב:

משיכת לקוחות שמחפשים במפורש מותג ולא "עסק פשוט וזניח".
ניתוב לקוחות שמוכנים לשלם יותר כי אתה מותג.
ערכים של מותג המועברים בצורה חכמה במיתוג, מושכים קהל לקוחות על בסיס רעיונות ולא רק על בסיס היצע.

זכור! מיתוג עסקי הוא כלי בעל משמעות מכרעת לייחודיות העסק והצלחתו, ומכאן החשיבות לבצע תהליך נכון ויסודי.

אנחנו במדיה הירוס מלווים עסקים החל מיומם הראשון ועד להשגת היעדים. טוב, אולי גם אחרי.
אז למה לא התחלנו כבר אתמול?

איך אנחנו מבצעים מיתוג עסקי מדויק לעסק שלך?

מי אתה ומהו העסק שלך? אנחנו מתחילים בהיכרות מעמיקה איתך ועם המותג כדי להבין את התשובות לשאלות הבאות:
מה חשוב לך?

מהם הערכים המובילים שלך?

מה סוג העסק שלך?

מהם היתרונות של העסק שלך?

 •מי קהל הלקוחות המיועד? אחרי שנכיר אותך, נבין מי הקהל שאנחנו צריכים להניע
לפעולה:

מה הצרכים של הלקוחות שלך?

איפה הם עלולים להזדקק לך?

איפה הם יחשפו אליך במהלך היום?

מה האווירה שהם מחפשים אצל נותן השירות שלהם?

מה חשוב להם שהעסק שלך ייתן להם?

 •מול מי אתה מתמודד? ביחד נלמד את הזירה, את המתחרים ונבין איך לגבור עליהם:
מי המתחרים שלך?

מה חוות הדעת עליהם בשוק?

מהנקודות החוזקה שלהם לעומתך?

איך המותג שלך יכול לחדש?

ואז נעבור לשולחן השרטוטים ונתחיל לפענח את הדרך הנכונה ביותר עבור המותג שלך:
אילו מסרים יתאימו למטרות של העסק שלך?

מה האסטרטגיה הכי מתאימה להעביר לקהל היעד?

איך כל נכסי המותג שלך ישרתו את המסרים האלו?

איזו שפה תתאים לסוג המסרים שלך?

בטח שמת לב שאנחנו שואלים הרבה שאלות, ואפילו טובות. אז הינה עוד אחת:
מתי אתה מצטרף לנבחרת והופך לגיבור של העסק שלך?

ממה צריך להיזהר במיתוג עסקי

מהדחף לחדש ולהתחדשמיתוג עסקי הוא הליך שהפירות שלו מבשילים לאט. קהל היעד צריךלהיחשף לתוצרים שלו, להבין
את המסרים, לקלוט את השפה ולהתחיל להשתמש בה. זה לא לוקח יום או יומיים,ולכן אסור למהר
ולעשות מיתוג מחדש בכל פעם שיש רעיון יותר מבריק מקודמו, עם כל הריגוש שבדבר.
מהרצון לרוץ בלי לדעת לאןאנחנו מכירים את הדרייב שיש לך עכשיו. לעוף עלהרעיונות שלך ולטרוף את העולם עם העסק
החדש. אבל שים לבמיתוג עסקי ללא יעד מובהק נועד לכישלון. איןדרךלבנות מסרים ולהתאים
להם אלמנטים עיצוביים אם לא יודעיםמה התוצאה הסופית הרצויה. תוצאה של תהליך כזה הוא
מיקוד בטפל ולא בעיקר, ומשמעותו בזבוז משאבים לחינם.
מהסתמכות רק על המיתוגנכון, אנחנו גיבורים. אנחנו משנים את עולם המדיה והופכים אותו לטוב ונגיש יותר. אבל אסור לחשוב
שמכה אחת תכניע את האויב. צריך לתקוף מכל הזוויות ובכל הכוח. מיתוג עסקי לא יכול להיות הדבר
היחיד שתשקיע בו מאמצים, ומשום כך אנו נותנים את המעטפת השלמה.
מלחשוב שאפשר למתג את העסק שלך בלעדיךכמו שאמרנו קודםהתהליך מתחיל במי אתה,מה ה"אני מאמין שלך".אם הגעת לחברה שהבטיחה לך מיתוג עסקי מושלם תמורת סכום כסף ולא דרשה ממך תחקיר מלא, תברח! זה לא משנה כמה מנוסים האנשים שאתה עובד איתם, העסק שלך זו היצירה שלך, אל תיתן להם לעצב אותה.
מלהיות לא מקורי

מטרת העל של הליך המיתוג העסקי הוא יצירת בידול בינך לבין המתחרים שלך. המטרה הזו לא
תושג אם לא תהיה מקורי, תחדש לקהל הלקוחות שלך, ותביא להם אותך בצורת מותג. שפה שהשרישה מותג אחר בקהל היעד תהיה שייכת לו לעד. אם תגיע אחריו עם אותה השפה, תיחשב לזיוף, וזה בדיוק אחד הדברים שמיתוג עסקי מנסה למנוע.אין דבר יותר מרתיע ממיתוג מועתק.

למה כדאי לך להיעזר במומחים למיתוג עסקי?

כי זה לא פשוט
מיתוג עסקי הוא לא תהליך שמותר להקל בו ראש. יש חשיבות גדולה מאוד לתוצאות שלו, עד כדי קריסת המותג או הצלחה מטורפת. מדובר על שעות ארוכות של עבודת ניתוח ויצירה של עולם ומלואו. במילים אחרות – זוהי לא עבודה לאדם אחד.

למה אתה צריך חברה חיצונית בשביל קידום ברשתות החברתיות?

כי זה דורש ידע בתחומים שונים

מיתוג, קידום, שיווק, עיצוב, קופירייטינג ,קוד, הנדסה, פסיכולוגיה וכדומה. אם אתה בעל עסק, כנראה שהידע שלך לא כולל את כל אלו וזה בסדר. בשביל זה אנחנו כאן – כדי שאתה תוכל להמשיך לעסוק במה שאתה אוהב, בלי לחשוש מהאיומים שהתקדמות העולם הדיגיטלי מציב בפניך.
כי רק בעלי ניסיון ידעו להזהיר אותך מטעויות

חברה כמו שלנומדיה הירוס, בעלת שנות ניסיון רבות, יכולה לעזור לך להימנע מטעויות של מתחילים, ממש כמו שעשינו כאן למעלה. בשל ניסיוננו העשיר בתחום נוכל לעזור לך ליצור מיתוג עסקי התואם וגובר על הסטנדרט הקיים בשוק כיוון שאנו מעודכנים בכל מה שמתרחש בזירה
.

כי צריך עין ניטרלית

מומחה חיצוני למיתוג עסקי יוכל לייעץ לך כנטול אינטרסים ומשקעים על הנקודות החיוביות והשליליות של העסק שלך ולהתמקד באלו שיש להביא לידי ביטוי במיתוג.
 
נמאס לך להרגיש מפוספס? להשקיע כל כך הרבה משאבים ולא לראות תוצאות?

נמאס לך לראות איך המתחרים שלך נחשבים למותג איכותי בזמן שהמוצר שלך באמת טוב יותר?

נמאס לך להסתפק בקהל לקוחות מצומצם שהגיע אליך במקרה?

נשמע שאתה צריך גיבור שיציל את המצב...
חייג אלינו עכשיו ונצא לכבוש את הפסגה!

התקשר או השאר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לצידך!

053-530-0223

השאר פרטים והצטרף לנבחרת

למה גיבורי המדיה הם השותפים הכי טובים שלך לדרך?

• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים,
ורוצים שגם אתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאתה אוהב.

השאירו פרטים
שירותים נוספים שלנו:
מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך