עיצוב גרפי

אנחנו בוחרים עם העיניים–  בגדים מהחנות או עם מי נתחיל בבר, שופטים עם העיניים–  מי נראה טוב יותר ומה זה אומר עליו, מדברים עם העיניים במבטים, בקריצות, ואפילו אוכלים עם העיניים–  כי אם זה נראה טעים, זה כנראה באמת טעים.

למראה יש אפקט כל כך חזק ועמוק על הבחירות שלנו במודע ושלא במודע, כך שאין זה פלא שזהו
אחד מהעקרונות החשובים ביותר בתהליכי מיתוג, שיווק ופרסום. החזות הוויזואלית של העסק שלך, ובפרט האתר שלך, יכולה לקבוע את מידת ההצלחה שלך. מסיבה זו יש להשקיע בעיצוב גרפי, שתפקידו לייצר עבורך את השפה הוויזואלית המתאימה לך ביותר.

מה הוא עיצוב גרפי?

עיצוב גרפי הוא עבודה מקצועית שתוצריה הם האפיונים הוויזואליים של המותג שלך. אלו יכולים להופיע כלוגו, על פליירים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, באנרים,עיצוב אתרים, חשבוניות ממותגות, אריזות למוצרים, ניוזלטר עסקי ועוד.

למה העסק שלך צריך אותו?

עיצוב משעמם ולא מקורי הוא עיצוב שלא מייצר הבטחה ולא משאיר את קהל הלקוחות שלך עם טעם של עוד. עיצוב חדשני ומושך יעלה את הציפייה של הלקוח מהמוצר שלך ויקרב אותו לבצע רכישה מהעסק שלך או יצירת קשר. לקוח שנהנה ממה שהוא רואה, הוא לקוח שמפתח רגש, ועם רגשות–  אי אפשר להתווכח.

אין שני לרושם ראשוני!

רושם ראשוני נקבע בשניות הראשונות שאנו נחשפים למשהו או מישהו חדשים. כמה תוכן נכנס בכמה שניות? לא הרבה… בכמה דברים אפשר להבחין בעיניים באותו הזמן? בכל מה שהמעצב שלכם יתכנן שיראו. אחת המטרות של עיצוב גרפי מותאם היא להצליח להעביר ללקוח את הרושם הראשוני המיטבי שיביא אותו להמשיך ולהתעניין בעסק שלך. וכמו שכבר סיפרנו בעבר, לקוח שעוזב מהר הוא לקוח שמוריד את הדירוג של האתר שלך בגוגל.

איך עיצוב גרפי מייצר בידול?

עיצוב גרפי מקרין החוצה את הזהות של המותג שלך. כשהזהות מדויקת ומזמינה, היא מבדלת את המותג שלך מהמתחרים ומאפשרת ללקוחות לזכור אותה כאישיות בפני עצמה. עסק עם רוח אופיינית העומדת בפני עצמה או כדמות מותג הוא עסק שנמצא כאן כדי להישאר.

עיניים אליי

עיצוב מיוחד משרת את העסק שלך גם בהיבט קליטת המסרים בקרב קהל היעד. עיצוב בולט וייחודי ייקח את הקשב מכל אלפי המסרים האחרים שכל אחד מאיתנו נחשף אליהם ביוםברשתות החברתיות, בטלוויזיה, ובכל כיוון שאנו מסתכלים אליו. ואם כבר הצלחת לייצר זהות עיצובית ייחודית, ללקוחות שלך ולקהל היעד האופציונלי יהיה קל יותר לזהות את העסק שלך,דבר שייצור אצלם ביטחון ויגרום להם להתכוונן אליו. אסתטיקה מצטיירת היום יותר מתמיד כמדד לאיכות. הדיוק בפרטים הקטנים, הנוחות בעיניים והמראה המושקע הופכים את המותג שלך לנחשק. הצלחה של עיצוב גרפי נמדדת גם ביכולת שלו למשוך קהלי מטרה חדשים רק בשל האיכות שהוא משדר.

איך עיצוב גרפי נולד?

פונטים, צבעים, ניגודיות, שקיפות,פריסות, גדלים, קידודים, הם רק חלק מסל הכלים שיש למעצב גרפי מקצועי. נוסף על אלו, מעצב גרפי מוכרח להשתמש גם בניתוח השוק וקהל היעד, הכרת כלל פלטפורמות הפרסום והתאמה של העיצובים השונים לכל אחת, ובעיקר תרגום מסרים לתמונות.

אתה יודע מה העסק שלך שווה ומה אתה רוצה להגיד?

תן למקצוענים שלנו לתרגם את זה לשפת מותג בלתי נשכחת!

 

אם עדיין לא החלטת שפנייה למשרד מקצועי לשירותי עיצוב גרפי היא ההחלטה הנבונה, אנו ממליצים בחום לא לבזבז זמן  ומשאבים על מאמצי עיצוב שלא יקדמו אותך במידה שאתה שואף אליה. בהנחה וכבר הבנת שעיצוב גרפי דורש איש מקצוע איכותי ולא מדובר בעניין שאפשר להסתדר איתו בכוחות עצמך, חשוב לנו שתבין איך לבחור את גורמי המקצוע שיעזרו לך להפוך את הרעיונות שלך למותג שמדבר בשפה משלו:

סגנון
לא כל המעצבים עובדים באותו סגנון. עיצוב הוא יצירה לכל דבר וליצירה אלפי גישות שונות. הסגנון יכול להתבטא בצבעים, בבחירת טיפוגרפיה, במשלב לשוני, בז'אנר ציורי וכיוצא באלו. הסגנון של היוצר צריך להתאים לסגנון שלך מפני שמטרתו הסופית היא לדוורר אותך לאמצעים חזותיים. אם לא תתחבר לסגנון, לא תתחבר לתוצר.

 •
המלצות
המלצות מתייחסות לכל הקריטריונים ומהן ניתן לקבל תמונה רחבה על חווית השירות של המעצב שאתה בוחן. מדדים כמו יצירתיות, פתיחות, יחסי אנוש, אמצעים ועוד הם פרמטרים חשובים שניתן להסיק עליהם מביקורות של לקוחות אחרים. שים לב שיש להתייחס אל ביקורות בעירבון מוגבל ולזכור שתמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל מקריאה שוטפת ניתן להבין את הלך הרוח ולצייר תמונה ברורה יותר על נותן השירות.

 •
לוח זמנים
לפעמים יש די והותר זמן לעבוד, ולפעמים אתה צריך את התוצרים לאתמול. לפני שאתה מפקיד את העסק היקר שלך בידי מעצב כזה או אחר, תאם מולו ציפיות כדי לוודא שאתה לא נשאר משותק או להיפך מקבל במהירות הבזק תוצר שהרמה שלו נמוכה.

למה אתה צריך חברה חיצונית בשביל קידום ברשתות החברתיות?

 •מחיר
כן, מחיר משחק תפקיד גם כאן. אי אפשר לקבוע שאין מעצבים טובים במחירים הגיוניים, אבל ככל שהמשרד צובר שנות ותק ולקוחות גדולים יותר, התעריף שלו עולה בהתאם ואולי משרד קטן יותר יעשה עבודה טובה באותה מידה. שים לב שמחד גיסא, אתה לא מזלזל בעבודת העיצוב ומחפש אופציות לחיסכון, ומאידך, מתאים את ההשקעה בעיצוב לתקציב שלך.

 •
צורת עבודה
מה אתה מעדיף כלקוח? תקשורת מלאה מולך או שישאירו אותך על אש קטנה? גם אם כך וגם אם כך, חשוב להבין איך המשרד שבחרתם פועל ולמה לצפות בתהליך.עיצוב גרפי צריך להיות הליך משותף בין הלקוח למעצב וצורת העבודה שלכם צריכה להתאים.

 •
מומחיות
יש משרדים שמתמחים בעיצוב אריזות ויש כאלו שמתמחים בעיצוב אתרים. עיצוב גרפי מתבטא בדרכים מגוונות. עליך להבין מה הצרכים של העסק שלך ולחפש את הטובים ביותר בתחום הזה. כך תדע שהעסק שלך בידיים הטובות והמתורגלות ביותר.

 •
תיק עבודות
אין חשוב ממנו. הרקע של המשרד או המעצב, היכולות שלהם, במה הם מתגאים–  כל אלו יעזרו לך אתר את המקום הראוי לעסק שלך. בקש לראות תיק עבודות!

מחכים לעצב יחד איתך עתיד ורוד יותר, או שחור, או כחול נייבי בכלל, מה שתרצה.
מלא את הפרטים בטופס וגיבור יחזור אליך עוד היום!

התקשר או השאר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לצידך!

053-530-0223

השאר פרטים והצטרף לנבחרת

למה גיבורי המדיה הם השותפים הכי טובים שלך לדרך?

• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים,
ורוצים שגם אתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאתה אוהב.

השאירו פרטים
שירותים נוספים שלנו:
מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך