השאר פרטים והצטרף לנבחרת
דף הבית » שירותי החברה » עיצוב גרפי
אנחנו בוחרים עם העיניים– בגדים מהחנות או עם מי נתחיל בבר, שופטים עם העיניים– מי נראה טוב יותר ומה זה אומר עליו, מדברים עם העיניים – במבטים, בקריצות, ואפילו אוכלים עם העיניים– כי אם זה נראה טעים, זה כנראה באמת טעים.
למראה יש אפקט כל כך חזק ועמוק על הבחירות שלנו במודע ושלא במודע, כך שאין זה פלא שזהו
אחד מהעקרונות החשובים ביותר בתהליכי מיתוג, שיווק ופרסום. החזות הוויזואלית של העסק שלך, ובפרט האתר שלך, יכולה לקבוע את מידת ההצלחה שלך. מסיבה זו יש להשקיע בעיצוב גרפי, שתפקידו לייצר עבורך את השפה הוויזואלית המתאימה לך ביותר.
עיצוב גרפי הוא עבודה מקצועית שתוצריה הם האפיונים הוויזואליים של המותג שלך. אלו יכולים להופיע כלוגו, על פליירים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, באנרים,עיצוב אתרים, חשבוניות ממותגות, אריזות למוצרים, ניוזלטר עסקי ועוד.
עיצוב משעמם ולא מקורי הוא עיצוב שלא מייצר הבטחה ולא משאיר את קהל הלקוחות שלך עם טעם של עוד. עיצוב חדשני ומושך יעלה את הציפייה של הלקוח מהמוצר שלך ויקרב אותו לבצע רכישה מהעסק שלך או יצירת קשר. לקוח שנהנה ממה שהוא רואה, הוא לקוח שמפתח רגש, ועם רגשות– אי אפשר להתווכח.
רושם ראשוני נקבע בשניות הראשונות שאנו נחשפים למשהו או מישהו חדשים. כמה תוכן נכנס בכמה שניות? לא הרבה… בכמה דברים אפשר להבחין בעיניים באותו הזמן? בכל מה שהמעצב שלכם יתכנן שיראו. אחת המטרות של עיצוב גרפי מותאם היא להצליח להעביר ללקוח את הרושם הראשוני המיטבי שיביא אותו להמשיך ולהתעניין בעסק שלך. וכמו שכבר סיפרנו בעבר, לקוח שעוזב מהר הוא לקוח שמוריד את הדירוג של האתר שלך בגוגל.
עיצוב גרפי מקרין החוצה את הזהות של המותג שלך. כשהזהות מדויקת ומזמינה, היא מבדלת את המותג שלך מהמתחרים ומאפשרת ללקוחות לזכור אותה כאישיות בפני עצמה. עסק עם רוח אופיינית העומדת בפני עצמה או כדמות מותג הוא עסק שנמצא כאן כדי להישאר.
עיצוב מיוחד משרת את העסק שלך גם בהיבט קליטת המסרים בקרב קהל היעד. עיצוב בולט וייחודי ייקח את הקשב מכל אלפי המסרים האחרים שכל אחד מאיתנו נחשף אליהם ביום–ברשתות החברתיות, בטלוויזיה, ובכל כיוון שאנו מסתכלים אליו. ואם כבר הצלחת לייצר זהות עיצובית ייחודית, ללקוחות שלך ולקהל היעד האופציונלי יהיה קל יותר לזהות את העסק שלך,דבר שייצור אצלם ביטחון ויגרום להם להתכוונן אליו. אסתטיקה מצטיירת היום יותר מתמיד כמדד לאיכות. הדיוק בפרטים הקטנים, הנוחות בעיניים והמראה המושקע הופכים את המותג שלך לנחשק. הצלחה של עיצוב גרפי נמדדת גם ביכולת שלו למשוך קהלי מטרה חדשים רק בשל האיכות שהוא משדר.
פונטים, צבעים, ניגודיות, שקיפות,פריסות, גדלים, קידודים, הם רק חלק מסל הכלים שיש למעצב גרפי מקצועי. נוסף על אלו, מעצב גרפי מוכרח להשתמש גם בניתוח השוק וקהל היעד, הכרת כלל פלטפורמות הפרסום והתאמה של העיצובים השונים לכל אחת, ובעיקר תרגום מסרים לתמונות.
אתה יודע מה העסק שלך שווה ומה אתה רוצה להגיד?
תן למקצוענים שלנו לתרגם את זה לשפת מותג בלתי נשכחת!
אם עדיין לא החלטת שפנייה למשרד מקצועי לשירותי עיצוב גרפי היא ההחלטה הנבונה, אנו ממליצים בחום לא לבזבז זמן ומשאבים על מאמצי עיצוב שלא יקדמו אותך במידה שאתה שואף אליה. בהנחה וכבר הבנת שעיצוב גרפי דורש איש מקצוע איכותי ולא מדובר בעניין שאפשר להסתדר איתו בכוחות עצמך, חשוב לנו שתבין איך לבחור את גורמי המקצוע שיעזרו לך להפוך את הרעיונות שלך למותג שמדבר בשפה משלו:
• סגנון
לא כל המעצבים עובדים באותו סגנון. עיצוב הוא יצירה לכל דבר וליצירה אלפי גישות שונות. הסגנון יכול להתבטא בצבעים, בבחירת טיפוגרפיה, במשלב לשוני, בז'אנר ציורי וכיוצא באלו. הסגנון של היוצר צריך להתאים לסגנון שלך מפני שמטרתו הסופית היא לדוורר אותך לאמצעים חזותיים. אם לא תתחבר לסגנון, לא תתחבר לתוצר.
•המלצות
המלצות מתייחסות לכל הקריטריונים ומהן ניתן לקבל תמונה רחבה על חווית השירות של המעצב שאתה בוחן. מדדים כמו יצירתיות, פתיחות, יחסי אנוש, אמצעים ועוד הם פרמטרים חשובים שניתן להסיק עליהם מביקורות של לקוחות אחרים. שים לב שיש להתייחס אל ביקורות בעירבון מוגבל ולזכור שתמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל מקריאה שוטפת ניתן להבין את הלך הרוח ולצייר תמונה ברורה יותר על נותן השירות.
•לוח זמנים
לפעמים יש די והותר זמן לעבוד, ולפעמים אתה צריך את התוצרים לאתמול. לפני שאתה מפקיד את העסק היקר שלך בידי מעצב כזה או אחר, תאם מולו ציפיות כדי לוודא שאתה לא נשאר משותק או להיפך מקבל במהירות הבזק תוצר שהרמה שלו נמוכה.
• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.