עיצוב סרטונים ודמויות אנימציה דו ותלת ממד

איך סרטון יכול להועיל לעסק שלך?

אנחנו רק נשאל שאלה קטנטנה:
האם אתה יכול להיזכר ביום שבו לא ראית סרטון פרסומת בטלוויזיה, במחשב, בסמארטפון או אפילו בחדר ההמתנה של הרופא? כן… גם אנחנו לא.

כולנו רואים פרסומות בכל יום אם נרצה בכך ואם לא, אז למה לא לתעל את החשיפה הזו לטובתך? העברה של מסרים בצורת סרטון נחשבת לאחת הדרכים היעילות ביותר להשפעה על דעת הקהל.

ב"קניית" זמן מסך אתה יכול לחשוף את העסק שלך לקהלים מגוונים יותר ולמשוך אליך עוד ועוד לקוחות. סרטון עסקי יכול להיות דרך מצוינת להרגלת קהל היעד לשימוש בשפת המותג שלך וזיהוי שלו בפלטפורמות השונות. הוא נותן פתח לבניית קמפיינים ויראליים ומשמש כתוצר רב פעמי שיכול להופיע ביותר מפלטפורמה אחתטלוויזיה, פייסבוק, יוטיוב ועוד. בשונה מטקסטים ארוכים, כתבות עיתון, מאמרים או תשדירי רדיו, סרטונים נוחים מאוד לשיתוף. אנשים כיום מפרגנים כשנוח להם, אז למה לא להנגיש עבורם את האופציה?

ככה תפיק גם אתה סרטון אנימציה עבור העסק שלך שיהפוך אותך לסיפור הצלחה ויראלי!

למה דווקא סרטון אנימציה?​ 

 •אין גבול למה שאפשר לעשות
אנימציה היא דמיון מצויר ולכן מאפשרת ליוצרים שלה בריחה מחוקי המציאות. רוצה דרקון שלובש חצאית ועושה גלגלון? קיבלת. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אין ספור עולמות תוכן רק מחכים שתשתמש בהם.

 •
זה מהנה וקליל לצפייה
ככל שעוברות השנים, כך סבלנותה של האנושות לעניינים שלא מבדרים אותם פוחתת. אנימציה היא צבעונית, מסקרנת ונעימה לצפייה, כך שהצופה לא ימהר לדלג על המודעה שלך ואולי אפילו יגלה עניין בעלילה.

 •
עושה זבוב מפיל
גם אם העסק שלך או המוצר שלך מורכב או מסובך, סרטון אנימציה יהפוך אותו בן רגע לנושא פשוט להבנה שכל אחד יכול להתחבר אליו.

 •
תפאורה ושחקנים–  למה צריך אותם?
בהפקת סרטון אנימציה אין צורך לערב יותר מאת משרד הפרסום ואת בעל העסק. לעומת סרטון רגיל שמצריך תיאום ימי צילום, בזבוז שעות עבודה, מציאת לוקיישן, תשלום לשחקנים וכדומה.

 •
מדברים אל הילד שבך
אין איך להכחיש–  כולנו בשלב כזה או אחר (תלוי בן כמה אתה) ראינו תוכניות אנימציה או שיחקנו במשחקי מחשב כילדים. בכולנו יש ילד קטן שעדיין אוהב אנימציה, אפשר ורצוי לדבר גם אליו.

למה דמויות אנימציה הן מפתח ללב הלקוחות?

דמויות אנימציה הן ישויות אך לא אנושיות, וזה כל קסמן. נסביר:

דמות אנימציה לא יכולה להזכיר ללקוח שלך את השכנה המעצבנת שלו שהוא לא יכול לסבול, או את הסטודנטית שיושבת ליד הלקוחה שלך בשיעור ולועסת מסטיק עד שהיא מתחרפנת. אין לדמויות אנימציה השפעה פסיכולוגית שלילית על הצופים, אלא להיפך, הן מסמלות תמימות וניטרליות שלא יכולות לאפיין בני אדם. במילים אחרות – הסיכוי שדמות אנימציה תתחבב על הקהל שלך גדולה יותר מכל שחקן או פרזנטור.

לצד זאת, הדמויות כן עוברות האנשה, מה שמקנה להן קשת רגשות, שפה ומאפיינים שיכולים לעורר הזדהות בקרב הלקוחות הצופים בהן. זה לא סוד שאנשים רבים נוטים לקבל החלטות על פי חיבור רגשי למותג והתחושה שהמצוקה שלהם מובנת.

ואם עדיין לא השתכנעת, אתה מוזמן להכיר אתSEO PPC–  דמויות האנימציה שלנו שמצילות בכל יום את העולם.

איך אנחנו יוצרים סרטוני אנימציה?

לכל תוצר יש שלבים, וסרטון אנימציה הוא תהליך עם שלבים מורכבים אך מהנים במיוחד. חשוב לנו שתדע איך תהליך הפקת סרטון אנימציה אמור להיראות כדי שתוכל להגיע מוכן לפגישה:

1 .תחקיר אנחנו נשב לקפה ומהר מאוד נתחיל להזיע

מי קהל היעד? לקוחות חדשים או קיימים? מאיזו שכבת גיל? האם הם מאזורים גיאוגרפיים ספציפיים? מה מטרת הסרטון? גיוס תרומות? יצירת קשר? שיתוף ברשת? קידום מוצר חדש בעסק? אולי בכלל סרטון תדמית? תשובה למתחרים? השקה? מה הסגנון שלך? אילו מסרים אתה רוצה להעביר בסרטון? איזו שפה תדובר בו?
ועוד מלא שאלות שנשאל אותך כשתחליט שהגיע הרגע שלך לזרוח…

2. תסריט

רק על תסריט אפשר לכתוב ספרים שלמים (כבר עשו את זה לפנינו). כל סרטון בנוי משלד שנקרא תסריט והוא מתאר את העלילה לעומק. הוא מכיל את המסרים שתרצה להעביר בסרטון בצורת מלל ומחוות של הדמויות–  מה שבפועל הצופה יראה.

3. עיצוב

בתסריט של הסרטון שלך כתוב שהדמות היא ילד. אבל הוא יכול להיות בלונדיני עם משקפיים, ג'ינג'י עם נמשים, גבוה עם גשר או נמוך עם כובע. בשלב העיצוב הדמויות קורמות עור וגידים, הרקע נצבע בהתאם לתפאורה שמתאימה לתסריט וכל אלמנט שמופיע בתסריט מקבל את הנפח שלו. כל אלו כמובן בהתאם לנכסי המותג (צבע, שפה, טון וכדומה).

4. הנפשה

הכול מתעורר לחייםהדמויות, התפאורה, הסאונד, הקריינותהכול מתגבש לתוצר
הסופי שיעורר אצל הצופים שלך רגש.

היסודות שעליהם אנו יוצרים סרטוני אנימציה מעולים

זה לא מספיק לדעת לעצב ולכתוב תסריט. כדי להפיק סרטון אנימציה מעולה, צריך להיות מקצוענים. הינה כמה טיפים של גיבורים:

קצר וקולע אחד המאפיינים שצריך להקפיד עליו מאוד בסרטון הוא שהצופה לא יתעייף ויאבד ריכוז. סרטון קצרצר עם מסר חד וברור ייתן את האפקט האופטימלי.

יעילות סרטון מצוין הוא כזה שנותן לצופים ערך: ידע, חוויה, צחוק, מקום לפנות אליו בעת צרה…צופה שלא יקבל ערך כלשהו מהתוכן ירגיש שהוא בזבז את זמנו על עסק שלא מועיל לו ויברח.
התחלה חזקה כזו שתשאיר את הצופה בעניינים ולא תגרום לו לדלג על הסרטון ברגע שיוכל.

 •הפעלה–  סרטון שבסופו הצופה מרגיש שעליו לבצע פעולה כמו השארת פרטים ליצירת קשר או שיתוף, הוא סרטון שעשה את תפקידו כמו שצריך. אם הצופים עוברים עליו לסדר היום, הסרטון שלך לא מספיק טוב ולא יניב תוצאות.

מקוריות–  אנחנו בטוחים שאין צורך להסביר את הסעיף הזה. באמת. סומכים עליך.

מדיה הירוס היא חברה בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום הדיגיטל על כל מגוון האפשרויות הטמונות בו. אנחנו יוצרים סרטונים ודמויות אנימציה שמלווים עסקים בכל רחבי הגלובוס וגורמים לאנשים להתרגש מידי יום.

אנו מציעים שירותי אנימציה דו־ממדית ותלת־ממדית בהתאם להעדפה האישית שלך וההתאמה לעסק. סרטון אנימציה ועיצוב דמויות דורשים מיומנויות מדויקות ויצירתיות בשפע, אל תטעה לחשוב שאפשר ליצור סרטון מושלם בלי להבין את עולם האנימציה על בוריו.

אנו מזמינים אותך להציץ בתיק העבודות שלנו ולהתרשם למה כדי לך לפנות אלינו עוד היום:

ראית? אהבת? בוא נדבר על הפרויקט שלך!

התקשר או השאר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לצידך!

053-530-0223

השאר פרטים והצטרף לנבחרת

למה גיבורי המדיה הם השותפים הכי טובים שלך לדרך?

• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים,
ורוצים שגם אתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאתה אוהב.

השאירו פרטים
שירותים נוספים שלנו:
מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך