תוכן וקריאייטיב

דמיין את הסיטואציה הבאה:

אתה הולך במדרחוב עצום בין מיליוני דוכנים וסחורות. הרחוב כל כך ארוך שבכלל אי אפשר לזהות איפה הוא מתחיל ואיפה נגמר. אתה צריך סחורה, ומנסה להבין מאיפה הכי כדאי לרכוש אותה, אבל שפע האפשרויות מבלבל אותך והצעקות של כל הרוכלים אפילו עושות לך קצת סחרחורת. אחרי שחזרת לפוקוס אתה רואה בזווית העין דוכן שקט, נקי ומתוקתק. בעל הבית מחייך אליך ומסביר פניו ואתה חושב לעצמך – "עליו אפשר לסמוך, אצלו אני רוצה לקנות".

 

ובכן, האתר שלך, מבין כל האתרים שיש לאינטרנט להציע לצרכן, צריך להיות הרוכל הטוב. זה שיקבל את פני הקהל באדיבות, ישמור על סחורה איכותית וחווית משתמש נעימה, יבלוט בזכות יתרונותיו על כל המתחרים…

איך הופכים אתר לרוכל טוב? בעזרת הרושם הראשוני והמשמעות שנותנים לצרכן – הלוא הם התוכן והקריאייטיב. איך יוצרים תוכן מעולה וקריאייטיב מבריק? עצה שלנו – פונים למקצוענים. פונים למדיה הירוס. אנחנו מציעים שירותי תוכן וקריאייטיב מגוונים בסטנדרט של אלופים – רמה אחת מעל העולם, וצעד אחד לפני כולם.

איך שירותי התוכן שלנו יזניקו את העסק שלך למקום הראשון?

תוכן טוב יוצר קהילה

כתיבה נכונה של תוכן, בדגש על התאמה לקהל יעד, העברת מסרים נכונה והענקת ערך לקורא, תיצור קבוצת קוראים שתרצה לחזור ולקבל מהאתר שלך עוד. למה הכוונה? עוד טיפים, עוד מדריכים, עוד מידע מעניין או נחוץ, עוד חוות דעת, עוד אסקפיזם, כל עסק ומה שהוא מציע. הקבוצה הזו במשך הזמן תתגבש לקהילה, ולקהילה דיגיטלית יתרונות רבים. למשל–תופעת חבר מביא חבר, שיווק המבוסס על התנסויות ופירגון לעסק, הזדמנויות לשיתופי פעולה, שיווק מפה לאוזן וכדומה.

תוכן טוב מבדל אותך

האדם הממוצע חשוף לאלפי מסרים מידי יום. חלקם שיווקיים, חלקם אישיים, חלקם במלל וחלקם במחוות גוף או ויז'ואל. מן הסתם, לא כל המסרים נקלטים במערכת ורובם המוחלט אפילו מתפספסים ללא מודעות. אבל כשמגיע מסר טוב אחד כזה שתופס את העין, מעלה חיוך או אפילו מרים גבה, הוא ייזכר. אם התוכן שלך יהיה טוב, יזכרו אותך. אתה תהיה בולט מעל האחרים וזה גם מה שיקדם אותך על פניהם. במילים אחרות–אתה תבסס לעצמך מעמד.

תוכן טוב מקדם את האתר שלך

• מילות מפתח – תוכן המשלב בחוכמה מילות מפתח מעלה את הדירוג של האתר שלך בהתאם למנגנוני הדירוג שלגוגל.
• הבטחה – תוכן טוב מייצר אצל הלקוח ציפייה לתמורה, כך שגם אם הוא לא זקוק לשירותך כרגע, הוא יזכור אותך וידע לאן לפנות ביום שיצטרך.
• רכישת אמון – תוכן איכותי (המלווה כמובן בתמורה תואמת) הוא דרך לשמר לקוחות ולגרום להם לשתף אותך עם חברים. שיתופים כאלו מזוהים על ידי גוגל ומעלים את הדירוג של האתר.
• ערך מוסף – זיהוי של התוכן שלך כתוכן משמעותי לקורא, הוא קריטריון חשוב בתהליך הדירוג של גוגל, ועל כן תמיד מומלץ לשלב באתר מידע מועיל ושימושי.
• זמן קריאה – ככל שהתוכן באתר שלך יהיה מעניין יותר, הלקוחות יבלו יותר זמן בקריאה של המילים שלך. ככל שזמן השהות של הגולשים באתר שלך יעלה, כל חוויית המשתמש שלהם תהיה טובה יותר בעיני גוגל, והדירוג של האתר יזנק.

תוכן טוב הוא המתנה הכי גדולה שהעסק שלך יוכל לקבל, ואנחנו אוהבים לספק סחורה מצוינת.

אנחנו עושים את זה כבר יותר מ-11 שנים, מתי אתה מצטרף להצלחה?!

מה זה קריאייטיב?

התרגום מאנגלית למילה קריאייטיב הוא "יצירתי",וזו בדיוק המהות של התחום הזה.
זה לא מספיק לספר סיפור, לשגר מילים, לכתוב טקסטים…זה גם צריך להיות מעניין. וכדי שתוכן יהיה מעניין, הוא צריך להיות בראש ובראשונה – יצירתי. אף קורא לא יתעכב על תוכן נטול חשיבות ומסר.
 
קריאייטיב זה להיות מקורי.
קריאייטיב זה לחדש.
קריאייטיב זה לא לחשוב מחוץ לקופסה, זה לקחת את הקופסה ולהכין ממנה הפתעה.
קריאייטיב זה להעביר מסר בצורה כזו שהקורא אפילו לא ישים לב עד הרגע האחרון.
קריאייטיב זה לגרום למישהו לקנות מכונית בעזרת תמונה של עגבנייה.
קריאייטיב זה מטה קסמים שצריך לדעת להשתמש בו ומשם השמיים הם הגבול.
 
מדיה הירוס עושים קסמים ומשנים את המציאות למאות עסקים מידי יום ביומו. רוצה גם? חייג עוד היום ובוא נתחיל לעבוד!

איך אנחנו מייצרים קריאייטיב משובח?

קריאייטיב מדהים הוא הישג נדרש, לא דבר שאפשר להתפשר עליו. בעולם של היום – אם אין לך קריאייטיב משובח – אין לך כוח. אנחנו יודעים את זה, ועכשיו גם אתה. אז מה חשוב שיהיה בעבודת קריאייטיב טובה, כזו שתייצב את העסק שלך בתודעה הציבורית ותרכוש עבורו מעמד ראוי? אנחנו כאן כדי להסביר:
 
• תיכנס לראש של הלקוח – לקוחות לא מחפשים הזדהות, הם מחפשים הבנה ופתרון. יש לך אותם? תן ללקוחות לדעת מזה!
• תישאר בראש של הלקוח – המסר שלך ישאיר אפקט יותר גדול אם הוא יהדהד בראש של הלקוח לזמן רב אחרי הקריאה.
• תהיה מקורי – אם יש משהו שמוריד את האיכות שלך בעיני הלקוחות, זו העתקה. אתה מספיק טוב כדי לעשות משהו משלך, וגם אם לא יש לך אותנו…
• תהיה פלרטטן – תן ללקוחות את ההרגשה שהם גאונים. גרה את יצר הסקרנות שלהם ואת יכולות החשיבה שלהם בדרך שבטוח יצליחו להבין. ספק את הרצון שלהם להרגיש הצלחה.
 
יש עוד הרבה סודות שאנחנו יכולים לספר על איך עושים קריאייטיב משובח, אבל אי אפשר להעביר 11 שנות ניסיון בטקסט אחד.
 
מה כן אפשר? לשבת איתנו לקפה ולהבין שלא צריך לדעת את כל הסודות כשיש אותנו בנבחרת שלך.
 
למה מדיה הירוס הם הבחירה הנכונה לעסק שלך?
 
כי אנחנו עושים הכול: בניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי, עיצוב, תוכן, קריאייטיב וכל מה שעסק צריך וחייב כדי להצליח.
 
איך זה עוזר לך?

• לא תרגיש שהעסק שלך מפוזר בין הרבה גורמים חיצוניים ואתה מאבד שליטה.
• תחסוך כסף על עמלות של ספקי שירות שונים.
• כל המדיות שלך יהיו מסונכרנות ומונגשות ללקוחות באותה שפה ואותם מסרים.

אנחנו מזמינים אותך לתת לעסק שלך את כל הכלים שיהפכו אותו למותג משגשג שעושה רעש ברשת ומביא תוצאות. אם אתה בעניין של הצלחות – צור איתנו קשר

התקשר או השאר פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לצידך!

053-530-0223

השאר פרטים והצטרף לנבחרת

למה גיבורי המדיה הם השותפים הכי טובים שלך לדרך?

• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים,
ורוצים שגם אתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאתה אוהב.

השאירו פרטים
שירותים נוספים שלנו:
מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך