דף הבית » נעלי פיגורה
נעלי פיגורה
חברת נעלי פיגורה היא מותג מוביל בתחום ההנעלה ומאז הקמתה, בשנת 1989, היא מתמחה בעיצוב וייצור של נעליים, מגפיים, כפכפים וסנדלים בעבודת יד, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם מעולים ורמת גימור גבוהה. כיום למותג יש חנות מפעל בתל-אביב, אתר מכירות ברשת ואלפי לקוחות ותיקות ונאמנות שלא מוותרות על נעלי האיכות המרהיבות ביופיין.
למרות שהמותג מכר יפה ב- On Line וב- Off Line אתר המכירות לא הביא את הפריצה הגדולה לה ציפה הלקוח, והייתה תחושה שפעילות הדיגיטל לא מצליחה להעלות את המודעות למותג בקרב קהלים חדשים שלא היכירו אותו בעבר.
קידום אורגני של אתר מסחר הוא מומחיות בפני עצמה והלקוח חיפש מישהו שידע לעשות את זה בשבילו בצורה הכי מקצועית ואפקטיבית שאפשר. אז התחלנו ממחקר מילות מפתח כדי להבין טוב יותר את צרכי הגולשים, ביצענו אופטימיזציה של האתר הן ברמה הטכנית והן בהיבט התוכן, ובנינו רשת ענפה של קישורים חיצוניים ופנימיים. והתוצאות? עליה של עשרות אחוזים בתנועה האורגנית, שיפור של יחס ההמרה, וצמיחה של מעל 15% במכירות – בתוך מספר חודשים.
היעדים שהלקוח הציב לנו בתחילת העבודה המשותפת היו שאפתנים וברורים – להכניס יותר לקוחות לעסק ולהגדיל את שיעור המכירות. אז ניגשנו מייד לעבודה, כשהדבר הראשון שעשינו היה לנתח את ביצועי הקמפיינים הקיימים, ולאחר שזיהינו מספר נקודות כשל, בנינו ללקוח אסטרטגיה חדשה המותאמת במדויק ליעדים שהגדיר. השינוי היה מאוד מידי ובשורה התחתונה הקמפיינים לא רק שהשיגו את היעדים שנקבעו להם, אלא אף התעלו על התחזיות האופטימיות ביותר של הלקוח.
ללקוח לא היה זמן להמשיך לתחזק את דפי המותג ברשתות בכוחות עצמו והוא פנה אלינו כדי שנעשה את זה עבורו באופן מקצועי ועקבי. ניהול הדף כולל העלאה של תכנים וקידום מכירות ומבצעים, והפיד האטרקטיבי והפעיל של המותג מקבל מעורבות יפה וצובר עוקבים משבוע לשבוע.