פרויקטים נבחרים

Toys R us

רשת טויס אר אס הינה החברה המובילה בעולם ובישראל לצעצועים, משחקים ומוצרי פנאי לילדים ולתינוקות ולה יותר מ-1,000 חנויות ברחבי העולם. בישראל הרשת קיימת משנת 1995 ומונה 31 סניפים בפריסה ארצית וכן אתר מכירות באינטרנט ואפליקציית קופונים.
מגוון המוצרים הענק של הרשת כולל את מותגי הצעצועים והמשחקים המובילים בעולם לרבות: לגו, פליימוביל, ברבי, גיבורי על, דיסני, פישר פרייס, פאסט ליין, ברואין ועוד.

הבעיה

החברה ניהלה במשך שנים פעילות דיגיטל ענפה אולם הלקוח היה משוכנע שניתן להוציא הרבה יותר מתקציב השיווק שלו והוא פנה אלינו כדי שנעזור לו בכך. המטרה הייתה לבנות אסטרטגיית שיווק כוללת לכל ערוצי הפעילות הדיגיטליים, בדגש על גיוס לקוחות חדשים והגדלת נפח העסקאות.

קידום אורגני

הדבר הראשון שעשינו כשקיבלנו לידינו את ניהול התקציב היה מחקר מילות מפתח מעמיק ולאחריו ביצענו אופטימיזציה יסודית של אתר המכירות הן ברמה הטכנית והן ברמת התוכן. הבחירה המדויקת של ביטויי הקידום לצד בניית קישורים לאתרים מובילים, הביאה לשיפור משמעותי במיקומי החיפוש ביותר מ- 20 ביטויי מפתח מובילים, לצמיחה עקבית בטראפיק מכניסות אורגניות, ולגידול של 31% ביחס ההמרה. 

פרסום ממומן

למרות תקציבי הפרסום הגדולים של הרשת, הצמיחה במכירות וברווחיות המותג נבלמה עקב מיקוד לא יעיל לקהלי היעד, וניהול לקוי של הקמפיין והאסטרטגיה, שהביאו לעלות גבוהה לרכישה (CPA). לאחר שבנינו אסטרטגיה חדשה, הרחבנו את פריסת מילות המפתח ויצרנו קמפיינים ממוקדים עם קופי מדויק לכל אחד מקהלי היעד, ראינו עליה חדה הן בטראפיק לאתר, הן בכמות העסקאות בחנויות הרשת, והן בכלל נתוני המכירות ב- On Line וב- Off – Line.   

ניהול סושיאל

המטרות שהלקוח הציב לנו בניהול הסושיאל של הרשת, היו לחזק את הקשר עם הלקוחות, להרחיב את קהילת העוקבים של המותג ולהגדיל את כמות הכניסות לאתר המכירות של החברה. נרתמנו משימה מיידית ובשמחה, ובתוך זמן קצר הפחנו חיים חדשים בפיד של המותג, עם תכנים שקיבלו מעורבות יפה ותרמו מאוד לקידום המבצעים ולהגדלת הטראפיק לאתר.  

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך