פרויקטים נבחרים

Swiss BAG

Swiss BAG  מתמחה בייצור ושיווק מזוודות, תיקי גב תומכי מחשב, ארנקים, תיקי עסקים, תרמילים ומוצרי עור של מיטב היצרנים המובילים בעולם. החברה שהוקמה בשנת 1983 כחנות ירושלמית הפכה במשך השנים לשם דבר בענף התיקים, ובאתר הסחר של החברה ניתן לרכוש תיקים ומזוודות של המותגים המובילים בעולם, לצד אביזרי נסיעה, שעונים, אולרים, סכיני מטבח וציורי שמן.

הבעיה

לאחר שנים רבות של הצלחה ב- Off Line האתר לא הצליח לממש את פוטנציאל המינוף של המעבר לדיגיטל, והלקוח, שהיה כבר למוד אכזבות ממקדמים, חיפש פתרון מקצועי שבאמת יביא לו מכירות.

קידום אורגני

הלקוח פנה אלינו תחילה בכדי שנגדיל את המכירות בכאן ובעכשיו, אבל במקביל היה ברור שחשוב לחזק את הנכס האורגני כדי שבעתיד הלקוח לא יהיה תלוי בקידום ממומן ויוכל לבחור האם ומתי להשתמש בו. לאחר שערכנו מחקר מילות מפתח חדש וביצענו אופטימיזציה מקיפה ויסודית לאתר, האתר שיפר את המיקומים שלו, בתוך 3 חודשים, בכמה מהביטויים המובילים של התחום.

פרסום ממומן

המטרה הייתה פשוטה – להביא מכירות כאן ועכשיו לאתר, הכי מהר שאפשר. אז ערכנו מחקר מאוד מעמיק של העסק, השוק, והמתחרים, בדקנו איפה קהלי היעד נמצאים ועל פי זה קיבלנו החלטה לצאת בקמפיינים של פרסום ממומן בכל המגרשים, והצלחנו לחזק משמעותית את מעגל המכירות.

ניהול סושיאל

הלקוח ביקש שניקח על עצמנו גם את ניהול הסושיאל של המותג, כיון שראה שאין לו אפשרות לעשות את זה בעצמו בצורה עקבית ומקצועית דיה. התחלנו להעלות תכנים בקביעות, ויצרנו לו פיד דינאמי ובעל נוכחות שצובר מאז עוקבים ומגדיל את המודעות למותג בקרב קהלים ותיקים וחדשים.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך