פרוייקטים נבחרים

HoneyBird

HoneyBird מייצרת תכשיטים בהתאמה אישית מכסף זהב וגולדפילד ומתמחה בתכשיטים בהתאמה אישית לפי בחירת הלקוח או מתוך מבחר העיצובים הרחב שבקטלוג החברה. לחברה אתר מכירות המציע שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים, ממגוון מתכות לבחירת הלקוח, וכמו כן ניתן גם לחרוט על התכשיטים אות או שם, ולהזמין תכשיט המעוצב מאותיות שם לבחירת הלקוח.

הבעיה

ל – HoneyBird היה אתר מכירות מקסים וידידותי והאתגר היה איך להביא לאתר יותר טראפיק איכותי, באופן עקבי, כדי לבסס קהילת לקוחות נאמנה וכמובן להגדיל את המכירות. 

קידום אורגני

לאחר שלמדנו לעומק את המותג ואת השוק, היה לנו ברור שהדרך הטובה ביותר ליצור תנועה עקבית של כניסות מקידום אורגני היא השקעה בתוכן איכותי שלא רק שיקדם את האתר במיקומים, אלא גם יבסס את מומחיותו של המותג. ניגשנו למלאכה ולא השארנו אבן אחת בלתי הפוכה – מהתוויות, הכותרות ותיאורי המוצרים שעברו אופטימיזציית SEO, ועד למאמרים ולמדריכים האיכותיים שנכתבו במיוחד עבור ביטויי החיפוש שעלו במחקר מילות המפתח. לא השארנו שום דבר למקרה או למזל, והיסודיות השתלמה, כשבתוך זמן קצר מאוד האתר התחיל לטפס במעלה תוצאות החיפוש, ומאז הוא ממשיך לשמור על מיקומים גבוהים וטראפיק שצובר תאוצה מחודש לחודש.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך