פרויקטים נבחרים
דף הבית » Asortie
Asortie
Asortie היא רשת בינלאומית של רהיטי יוקרה ייחודיים ואיכותיים בעיצוב אישי. רהיטי החברה, שנוסדה בשנת 1950 מתאפיינים במוטיבים אמנותיים של גילוף, צביעה, רקמה וריפוד, בעבודת יד ותוך שימוש בעץ טבעי מהשורה הראשונה. החברה שמה לעצמה מטרה להגשים חלומות לאנשים ששואפים לחיות בתוך סביבה מאושרת, ורהיטיה נמכרים כיום בכל העולם.
רשת Asortie פועלת במספר מדינות ומשווקת את מוצריה לכל העולם, אולם אתר המכירות שלה היה ישן ולא יציב, היה צורך לרענן את המיתוג שלו והוא גם לא תמך בפונקציונליות המורכבת הדרושה לייצור ומכירת מוצרים בעיצוב אישי לכל רחבי העולם.
כמו כן, הנהלת החברה לא היה מרוצה מתוצאות הפרסום ברשת. עמודי הסושיאל של החברה הוזנחו ועמדו שוממים תקופות ארוכות, בפרסום הממומן הושקעו כספים רבים, אך ביחס להשקעה התוצאות לה היו משביעות רצון וגם בתחום הקידום האורגני, הייתה תחושה שנעשים המון מאמצים מיותרים לשווא, ושהמותג לא מצליח לייצר ולשמר נוכחות מספקת בראש עמודי החיפוש.
בנינו ל- Asortie אתר מכירות חדש ומרהיב בעיצוב יוקרתי המשלב מסר של מסורת וחדשנות, בקווים נקיים. כאתר של מותג בינלאומי, האתר החדש נותן מענה פונקציונלי מלא לניהול השילוח והשירות, תומך במספר שפות ומציג באופן בולט וברור את המגוון הרחב של סגנונות העיצוב המגוונים של הרשת.
כשהתחלנו לעבוד הלקוח שיתף אותנו בתחושותיו שקשה לו למדוד את יעילות הקידום האורגני ובפרט כשהחברה פונה למספר רב של שווקים בעולם. לאחר כשלושה חודשי עבודה, ומעקב צמוד אחר דו"חות המיקומים, ניתן היה לראות בבירור את תוצאות העבודה שעשינו בקידום ביטויים ספציפיים שהביאו גולשים לאתר.
הלקוח היה בתחושה שמאמצי הקידום הממומן של החברה נושאים פרי, אולם לאחר שהתחלנו לבחון את המספרים לעומקם, הבנו שהדברים לא נעשו בצורה מספיק מקצועית והחברה לא ממצה את פוטנציאל המכירות. הגדרנו מטרות חדשות וגבוהות יותר ויצאנו לדרך עם קמפיינים חדשים וקריאטיב חדש. בתוך זמן קצר ראינו עליה חדה במכירות במספר מדינות, כולל פניות מלקוחות ממדינות נוספות שבעבר לא נחשפות למוצרי החברה.
במסגרת ניהול הסושיאל של מותג Asortie אנחנו מעלים לדפי החברה ברשתות תכנים המשקפים את רוח החברה ומוצריה. כמותג בינלאומי יוקרתי, אנו מקפידים על איכות התכנים והצילומים, והפרסומים זוכים למעורבות יפה מאוד ולשיתופים רבים.