פרויקטים נבחרים

Breuninger

חברת האופנה והלייף סטייל Breuninger שנוסדה לפני קרוב ל- 140 שנה, היא אחת מרשת חנויות הכולבו המובילות באירופה. החברה מציעה מבחר בלעדי של מותגי מעצבים בינלאומיים ומותגים נבחרים חדשים, והיא ידועה ברמת המומחיות הגבוהה של עובדיה ובאוריינטציית שירות הלקוחות המעולה שלה. 

הבעיה

למרות תקציבי הפרסום המכובדים של המותג, הלקוח התאכזב מהתוצאות שהשיגו הקמפיינים הממומנים, ובפרט בתקופות של מבצעי מכירות, והוא היה סקפטי מאוד לגבי תרומתו של הקידום האורגני לכניסות של לידים איכותיים לאתר המכירות של החברה. בנוסף, גם הפעילות ברשות החברתיות הייתה "עייפה" ודלילה, והיא לא מונפה לידי תנועה של קהלים רלבנטיים לסניפי החברה ולאתר המכירות שלה.  

קידום אורגני

Breuninger השקיעו במשך שנים משאבי כסף, זמן ועבודה בקידום האורגני, אולם הם לא הצליחו לשמור לאורך זמן על מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. לאחר שביצענו מחקר מילות מפתח מעמיק, העלינו לאתר החברה תכנים איכותיים שהתמקדו בקטיגוריות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר להביא תנועה לאתר, ערכנו אופטימיזציה של האתר ובנינו קישורים לאתרי סמכות מובילים. ובתוך 4 חודשים, נמדדה עלייה של 47% בשיעור הכניסות לאתר מתנועה אורגנית וזינוק של עשרות אחוזים במכירות מוצרי הקטיגוריות שקודמו.  

פרסום ממומן

הדבר הראשון שעשינו כשלקחנו על עצמנו את ניהול הפרסום הממומן, היה לנתח את הדאטה של הלקוח ולזהות אילו ממרכיבי הקמפיינים הקיימים מביאים תוצאות טובות, ואילו מרכיבים יש לשנות ולהחליף. בהמשך לכך זיהינו שבכמה מהקטיגוריות העיקריות, היה צורך לדייק את פילוח קהלי היעד, שחלקם התפספסו, ומכאן יצרנו מספר קמפיינים ממוקדים שהזרימו כמויות גדולות מאוד של לידים איכותיים לאתר המכירות של החברה.   

ניהול סושיאל

ל – Breuninger אמנם הייתה פעילות במדיה החברתית, אך הנוכחות לא הייתה מספיק עקבית, והקונספט השיווקי לא היה מהודק דיו. המשימה הראשונה שלנו הייתה לרענן ולהקפיץ את נראות המותג, ולאחר ששמנו דגש על קריאטיב בעל אמירה, ייצרנו עבורו פיד נוטף סטייל, שמושך מאז כל חודש אלפי עוקבים חדשים. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך