פרויקטים נבחרים

Cheeky Plum

Cheeky Plum היא חנות אינטרנטית של בגדי ילדים שהוקמה על ידי אם טרייה מיוסטון, טקסס, שרצתה ליצור משהו מיוחד עבור ילדתה הקטנה. חנות הבוטיק הייחודית מספקת יצירות מעוצבות וצבעוניות החל מכריות מותאמות אישית ועד לקישוטים למסיבה, לצד קולקציות איכותיות של בגדי בנות במראה פשוט, יפה וצנוע.

הבעיה

כמו הרבה מאוד עסקים קטנים ניהול השיווק של Cheeky Plum לא היה מספיק מקצועי, וללקוחה לא היו את הכלים, הידע והזמן להקדיש לנושא ולפקח באופן שוטף אחרי פעולות סוכנות הפרסום שלה. בנוסף, הלקוחה שעדיין תחזקה בעצמה את עמודי המותג ברשתות החברתיות, קרסה תחת העומס, ולא הצליחה לתת מענה לפניות שהגיעו מהעוקבים. 

קידום אורגני

עם תקציב של עסק קטן הלקוחה התלבטה מאוד האם להמשיך במאמצי הקידום האורגני, שלא הביאו לה מספיק תוצאות. אבל לאחר שהצלחנו להסביר לה את החשיבות של הערוץ הזה לאתר שלה, בנינו עבורה תוכנית מדויקת לצרכיה, שתקדם את האתר במנועי החיפוש הן בטווח הבינוני והן בטווח הארוך יותר. כך שגם במידה ויהיו תקופות שבהן היא תחליט להפסיק עם פעילות הקידום האורגני, התוצאות יישמרו וגם אם תהיה פגיעה – היא תהיה מינימלית. 

פרסום ממומן

כעסק של אישה אחת ועם תקציב פרסום לא גדול Cheeky Plum התקשתה לעמוד בתחרות מול ענקיות האופנה מחד, ומאידך – אינספור חנויות בוטיק של יוצרות אחרות. לכן, לאחר ניתוח של השוק, בנינו לה אסטרטגית שיווק המתבססת על פניה חוזרת לבסיס הלקוחות הקיים, לצד קידום של קטיגוריות ספציפיות שבהן היה למותג יתרון תחרותי. בתום 3 חודשי פעילות, מכירות החנות צמחו בעשרות אחוזים ובמקביל עלות המכירה ללקוח ירדה באופן ניכר.   

ניהול סושיאל

כבעלת מותג פרטי שנבנה בעשר אצבעות, ללקוחה היה קשה להעביר את ניהול המדיה החברתית לידיים מקצועיות, ומצד שני כבר לא הייתה לה האפשרות להמשיך לתחזק את עמודי המותג בעצמה. לאחר שהבטחנו לה שנעביר כל פוסט וכל פרסום לאישורה, לקחנו על עצמנו את האתגר לשמור על הטון האישי והייחודי של המותג, ולאחר מספר שבועות של עבודה משותפת, כשראתה שהפרופילים צוברים עוקבים ומעורבות, היא נתנה לנו את החופש להמשיך לנהל אותם עצמאית.  

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך