פרויקטים נבחרים

Mac

Mac Cosmetics הוא מותג איפור יוקרתי שהוקם בטורונטו בשנת 1984 עבור מאפרים מקצועיים, והתפתח, עם השנים, גם לגזרת הצרכנים הפרטיים. בשנת 1998 נרכשה החברה על ידי ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר וכיום Mac נחשב לאחד משלושת מותגי האיפור העולמיים המובילים, עם מחזור שנתי מוערך של כמיליארד דולר וחמש מאות חנויות עצמאיות המתנהלות על ידי אמני איפור מקצועיים.

הבעיה

המותג ניהל במשך שנים קמפיינים של פרסום ממומן, בגוגל וברשתות החברתיות אולם הלידים שהגיעו לא היו איכותיים דיים, ולא הומרו למספיק מכירות. בנוסף, הלקוח השקיע במשך שנים בפעילות קידום אורגני אבל במרבית הקטיגוריות התוצאות לא הצדיקו את ההשקעה. הלקוח שהבין שהמפתח להצלחה הוא דיוק של פעילות השיווק הדיגיטלי, ידע שהגיע הזמן לעשות שינוי אסטרטגי ולהעביר את הניהול לידיים אחרות.  

קידום אורגני

הדבר הראשון שזיהינו כשקיבלנו לידינו את התקציב היה שהאופטימיזציה של האתר נוהלה בצורה לא עקבית שבלבלה את מנועי החיפוש. בנוסף זיהינו שחלק מדפי האתר התחרו זה בזה על המיקומים תחת אותם ביטויים, ודפי הנחיתה לא שויכו לביטויי קידום ספציפיים. לאחר שתיקנו את הליקויים והוספנו תכנים איכותיים שמתבססים על מחקר מילות מפתח, הקידום האורגני של הרשת החל לצבור תאוצה, ובתוך מספר חודשים ראינו שיפור לא רק במיקומים אלא גם בכמות הלידים ובהמשך גם בנתוני המכירות.

פרסום ממומן

לאחר שערכנו ניתוח מעמיק של ביצועי הקמפיינים הקיימים, בנינו תוכנית פעולה אסטרטגית שכללה יצירת קמפיינים ממוקדים יותר בדגש על מסר שהותאם למילות המפתח, ואופטימיזציה מתמדת של המודעות על סמך נתוני הביצועים. התוצאות לא אחרו לבוא, ובמקביל לצמיחה במכירות האתר, הלקוח דיווח על עליה במכירות המותג, גם בחנויות הרשת וגם בחנויות הקוסמטיקה הכלליות בכל רחבי הארץ.

ניהול סושיאל

למרות שאין מכורת איפור בפלנטה שלא מכירה את Mac הלקוח הרגיש שגם ללקוחות הישראליות מגיע דף חי ותוסס שישמור עליהן מעודכנות בכל החידושים והמבצעים. וזה בדיוק מה שעזרנו לו להשיג, בעזרת ניהול מקצועי, מענה לפניות הלקוחות ותכנים שנותנים המון ערך לעוקבות.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך