פרויקטים נבחרים

New Balance

New Balance היא אחת מיצרניות נעלי הספורט והלבשת הספורט הגדולות בעולם ועל לקוחותיה נמנים ספורטאים מקצועיים, ספורטאים חובבנים וחובבי ביגוד ספורט. החברה שהוקמה בשנת 1906 צמחה לממדי תאגיד רב לאומי ששומר עד היום על בעלות פרטית, והכנסותיו בשנת 2021 הסתכמו בכ- 4.4 מיליארד דולר.

הבעיה

לאחר שנים של פעילות שיווקית שהביאה לתוצאות שהלקוח הגדיר כ"סבירות" הוא חיפש שותף שיוכל להביא אותו לרמה הבאה של המכירות הן ב- On Line והן ב- Off Line. אתגרים נוספים שהועלו היו המחיר הגבוה לקליק, נאמנות נמוכה של הלקוחות והקושי למדוד את החזר ההשקעה בקידום האורגני.

קידום אורגני

המותג קודם אורגנית במשך שנים ובמהלכן צבר תוכן רב באתר החברה ובאתרים מובילים רבים נוספים. אולם מניתוח התנועה לאתר עלה כי התוכן לא נוצל במלואו וכי באופטימיזציה קלה ניתן להגדיל את החשיפה אליו ולהפיק ממנו הרבה יותר תוצאות. לאחר שערכנו מחדש חלק מהתכנים, ניקינו כפילויות והוספנו תכנים איכותיים ורלבנטיים, התחלנו לראות מגמה יציבה של עליה בכניסות לאתר דרך מנועי החיפוש והקישורים החיצוניים. 

פרסום ממומן

המטרה העיקרית שהוצבה לנו עם קבלת החשבון לניהולנו הייתה להגדיל את כמות ההזמנות מהאתר ובפרט במספר פלחים ספציפיים. לאחר הצלבת נתוני הטראפיק עם נתוני המכירות, הפרדנו את תקציבי הפרסום של כל אחת מהקטיגוריות ויצאנו בקמפיינים ממוקדים למגזרים השונים, תוך ניטור קפדני של הביצועים ואופטימיזציה של תוכן המודעות. בתוך ארבעה חודשים השינוי הביא להגדלה של 24% בכמות הכניסות לאתר ולעליה של 36% במכירות ללקוחות חדשים.   

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך