פרויקטים נבחרים

PANDORA

מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA (פנדורה) הוקם בשנת 1982 והוא מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של תכשיטים עכשוויים בעבודת יד, מחומרים איכותיים ובמחירים נוחים. ל-PANDORA קולקציות של תכשיטים מודולריים אותם ניתן לשלב יחד כך שכל לקוחה יכולה ליצור לעצמה תכשיט שהוא “ONE PIECE”. תכשיטי פנדורה נמכרים ביותר מ-100 מדינות בשש יבשות דרך כ-7,800 נקודות מכירה, מהן יותר מ-2,400 חנויות קונספט.

הבעיה

הלקוח היה מתוסכל ממאמצי הפרסום הממומן המתמשכים כיון שהם לא תמכו במידה מספקת ביעדי הצמיחה של הרשת. כמו כן המחיר לליד היה גבוה מאוד וכמה מהקמפיינים הסתיימו בהפסד. בנוסף, בוורטיקל הקידום האורגני – הושגו לאורך השנים תוצאות יפות במיקומים, אך האתגר היה לשמור עליהן לאורך זמן כדי לייצר יותר עקביות בתנועה לאתר.

קידום אורגני

לפני שהתחלנו לעבוד עם הרשת, המותג קודם בכ- 10-15 ביטויים אולם התקשה לשמור על מיקומים גבוהים לאורך זמן. ניתחנו את מילות החיפוש שקודמו, ערכנו גם מחקר של המתחרים והשוק, ויצרנו רשימה של כ- 20 ביטויי מפתח פופולריים, מתוכה בחרנו 10 ביטויים עם תחרות נמוכה. התאמנו את תוכן האתר לביטויים החדשים ובתוך חודשיים התחלנו לראות התקדמות בתוצאות וגידול בשיעור התנועה האורגנית לאתר.

פרסום ממומן

כדי למנף את מאמצי הקידום בנינו קמפיין חדש שהתמקד במילות מפתח נישתיות לצד ביטויי זנב ארוך ובמקביל יצאנו בקמפיין נוסף ברשתות החברתיות תוך דגש על פניה נפרדת לכל אחד מקהלי היעד השונים. הקמפיינים החדשים הביאו למפנה בגרף המכירות של הרשת והחזירו ללקוח את האמון בערוץ הפרסום הממומן.   

ניהול סושיאל

כשלקחנו לידינו את ניהול הסושיאל של פנדורה, המטרה העיקרית הייתה לחמם את הקשר עם קהל הלקוחות, להדהד את סיפור המותג ולהגביר את המכירות. אנחנו מצידנו בחרנו לחזק את החיבור למותג בתוכן מרגש ונוגע, וקופי שמרגיש כמו שיחה עם הבסטי.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך