פרויקטים נבחרים

Ritani

Ritani היא רשת חנויות תכשיטי יהלומים אמריקאית שחרטה על דגלה מדיניות מחירים הוגנת ושקופה. הרשת מציעה את כל סוגי תכשיטי היהלומים, מתמחה במיוחד בטבעות אירוסין, ומציעה ללקוחותיה שירות ייחודי שבמסגרתו ניתן להזמין ב- On Line טבעת אירוסין בעיצוב אישי, ולראות את הטבעת המעוצבת בחנות הקרובה לביתם, לפני קבלת החלטת הרכישה.

הבעיה

לרשת Ritani היה אתר איקומרס מיושן שלא המיר מספיק לקניה בגלל חווית משתמש מייגעת ומשעממת. כמו כן, ה-Look & Feel  של האתר לא שידר את ערכי המותג המתבססים על שקיפות, אמינות, ואיכות חסרת פשרות במחירים ברי השגה. 

בנוסף לכך, למרות הפעילות המתמשכת ברשתות החברתיות, והשקעת משאבים רבים בקידום ממומן ובפעילות ברשתות החברתיות, הרשת לא מקסמה את פוטנציאל החשיפה והמכירות, לא קיבלה מספיק לידים איכותיים ולא נוצרה די תנועת לקוחות מהרשתות ומהקמפיינים אל האתר.
גם מבחינת הקידום האורגני, הרשת לא הצליחה לשמור לאורך זמן על מקומות גבוהים בראש תוצאות החיפושים הרלוונטיים, והייתה תחושה שהיא לא מצליחה לעמוד בתחרות הקשה על הביטויים, המאפיינת את הענף. 

בניית אתר

בנינו ל- Ritani אתר איקומרס שמותאם לצרכי הרשת כמו כפפה ליד. מהעיצוב המרגש והמדויק לערכי המותג ולקהל היעד, דרך חווית משתמש נוחה, זורמת וכיפית, ועד לממשקים חכמים עם מערכות הניהול של החברה שחסכו לצוות העובדים עבודה כפולה מרובה. מאז הקמת האתר החדש, מכירות הרשת עלו בעשרות אחוזים וכיום הוא מהווה את מנוע הצמיחה העיקרי שלה.

קידום אורגני

כשהתחלנו לעבוד עם Ritani, החברה התחרתה על כ- 15 ביטויי חיפוש, שרובם לא היו בליבת פעילותה. לאחר שבנינו מערך קידום אורגני חדש, המתבסס על מעל 50 ביטויים שונים, הצלחנו להביא את הרשת, בתוך מספר חודשים, לראש הדף הראשון במספר קטיגוריות עיקריות, להתקדם באופן עקבי בכל יתר הביטויים, ולשמור מאז על המיקומים הגבוהים לאורך שנים.

פרסום ממומן

בתחום הקידום הממומן השינוי התחיל בחשיבה אסטרטגית חדשה ובעקבותיה יצאנו בקמפיין רימרקטינג שטורגט לכל הלקוחות שהתעניינו בעבר במוצרי החברה. כמו כן הקמנו צוות שניתח את נתוני השיווק והמכירות, ובעקבות כך דייקנו את המסרים השיווקיים ושינינו את הקריאטיב של פרסומי החברה, בכדי לשדר באופן ברור את ייחודיות המותג. מאז, לאורך כל הדרך, ועד היום, אנו עובדים באופן צמוד בשיתוף פעולה עם הלקוח, בודקים באון קבוע את ביצועי הקמפיינים ובמידת  הצורך מבצעים אופטימיזציה. 

ניהול סושיאל

מאז שניהול הסושיאל של החברה עבר לידינו כמות העוקבים עלתה באופן ויראלי וכמות הלידים שהגיעו מהרשתות צמחה בעשרות אחוזים, בין היתר הודות ליצירת החיבור הישיר בין הרשתות לאתר המכירות. תחת ניהלנו, הרשת מתחזקת בעקביות עמודי פייסבוק ואינסטגרם פעילים, המעצימים את הקשר עם לקוחות המותג וזוכים לתגובות ולשיתופים רבים. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך