פרויקטים נבחרים

Room Service 360

Room Service 360 היא חברת רהיטי מעצבים מובילה המתמחה בעיצובים מודרניים ופתרונות עיצוב פנים אירופאיים עדכניים. החברה מייצגת יצרני ריהוט איטלקי איכותי ומציע מגוון עיצובים אלגנטיים ונוחים לסלון, חדרי משפחה, חדרי שינה, חדרי אוכל, חדרי ילדים וכן אביזרים וריהוט משרדי.  

הבעיה

חווית המשתמש שקיבלו הגולשים באתר המכירות הישן של Room Service 360 הייתה מבלבלת, מתישה ומייאשת. בנוסף, האתר נבנה על פלטפורמה סגורה שסרבלה מאוד את תהליכי העבודה של צוות העובדים היות ולא היה ניתן לממשק את מערכת ההזמנות למערכות ניהול המלאי של החברה.   
כמו כן, כחלק מתוכנית העבודה השיווקית של החברה, הוחלט לבחון מחדש את ערוצי הקידום בדיגיטל שכן למרות ההשקעה הרבה בפרסום ממומן, תנועת הלידים לאתר לא הייתה מספקת, וגם הקידום האורגני לא הביא את החברה למיקומים גבוהים מספיק במנועי החיפוש.

בניית אתר

לאחר אפיון ותכנון מדויק של צרכי הלקוח בנינו לחברה אתר איקומרס מורכב ומתקדם, תוך שימת לב מרבית לפונקציונליות ונוחות תפעולית מקסימלית, וחוויית שימוש קלה המלווה את הגולש צעד אחר צעד עד לרכישה. מסידור המוצרים בתצוגה, דרך הבלטת המבצעים ועד לחיבור למגוון אמצעי תשלום – הכול נעשה מתוך מחשבה איך להקל על תהליך הקניה ולעודד גולשים להשלים את הרכישה, עד תומה.   

קידום אורגני

במקביל לאופטימיזציית SEO של האתר החדש ובניית קישורים מהאתר לאתרים משפיעים בתחום העיצוב, בנינו תוכנית קידום אורגני מקיפה שכללה תכנים איכותיים בדגש על קידום ביטויי מפתח של מוצרי הליבה הרווחיים ביותר של החברה. הלקוח שטען שאינו מבין בקידום אורגני, היה שותף מלא לתהליך, למד לקרוא את דו"חות המיקומים והיה מאוד שבע רצון מההתקדמות שהושגה.  

פרסום ממומן

כמו אצל חברות רבות בתחום עיצוב הבית, גם הקמפיין של Room Service 360 סבל מתחלואים כמו פניה לא ממוקדת לקהלי היעד, בחירת מילות מפתח שגויות, קריאטיב לא מדויק של המודעות ועוד. לאחר שהקמנו צוות חשיבה בשיתוף הנהלת החברה, ערכנו מספר שינויים משמעותיים באסטרטגית הקמפיינים, ובתוך זמן קצר מאוד התוצאות לא אחרו להגיע והמכירות החלו לעלות.  

ניהול סושיאל

לאחר תקופה ארוכה בה עמודי הסושיאל של Room Service 360 תוחזקו באופן חלקי בלבד, לקחנו על עצמנו את ניהול הדפים לרבות מתן מענה לפניות הלקוחות. בתוך שבועות ספורים מתחילת הפעילות, שהתמקדה ברובה בהעלאה עקבית של תכנים המלווים בתמונות איכותיות של מוצרי החברה, ראינו עלייה ברורה בכמות העוקבים והמעורבות בדפים.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך