פרויקטים נבחרים

Sevenstore

Sevenstore היא מרחב קמעונאות יצירתי המחבר אנשים לרעיונות של קהילה, טכנולוגיה וביטוי. במרחב הממוקם בלב ליבה של ליברפול, מקדם שיתופי פעולה יצירתיים ומציב בתי אופנה מוכרים בעולם לצד כישרונות מתפתחים החולקים בו ביחד חוויות משותפות באמצעות סדנאות דיגיטליות, שיתופי פעולה אמנותיים, דיוני פאנל ואירועים חיים.

הבעיה

האתר הישן של הלקוח היה בנוי על פלטפורמה סגורה בעלת ממשק ניהול מוגבל ומסורבל, ולא ניתן היה להתאים אותו לצרכיו הנוכחיים. בנוסף, חווית המשתמש באתר הייתה גרועה, התפריטים לא היו נוחים והתצוגה הייתה עמוסה ואיטית מאוד. כמו כן, האתר לא הצליח להתברג במיקומים גבוהים במנועי החיפוש והתנועה אל האתר הייתה דלילה מדי. בעיה נוספת הייתה הפעילות ברשתות החברתיות שהתאפיינה בתקופות של פיקים והפוגות שפגעו באמון הגולשים. 

בניית אתר

כדי לשמר את הוייב הייחודי של המותג בנינו ללקוח אתר מזמין וידידותי המשדר שיק וקלילות עם תצוגת מוצרים מרווחת המעבירה את תחושת המרחב, והרבה מקום לתוכן מעורר השראה. האתר מעניק חווית גלישה כיפית וזורמת, מציע מגוון אפשרויות חיפוש חכמות, ותומך באופן מושלם בניהול וקידום מבצעי המכירות הרבים, המוצעים לקהל הצעיר והסטודנטיאלי. 

קידום אורגני

כמרחב קימעונאי הפונה למגוון רחב של קהלי יעד, תקציב הקידום האורגני של Sevenstore  התפזר על פני ביטויי מפתח רבים ובמרביתם לא נחל הצלחה. לאחר ניתוח מעמיק של צרכי הלקוח  החלטנו להתמקד בשלב הראשון בהעלאת המודעות למותג במטרה שהגולשים שיחפשו אותו, יגיעו לאתר בשלים יותר לקניה. לאחר כחצי שנה של עבודה, ובמקביל לאופטימיזציית SEO שנעשה באתר עצמו, סקרי שוק הצביעו על עליה במודעות למותג, וניתן היה להסיק מכך באופן חד משמעי, שהקידום האורגני תרם גם לעליה במכירות. 

ניהול סושיאל

כמיזם חדשני ובועט שחי ונושם קהילה, פעילות הסושיאל המקוטעת של המותג לא עלתה בקנה אחד עם תדמיתו ואף פגעה בה. כשלקחנו לידינו את ניהול המדיה החברתית של Sevenstore המטרה הראשונה הייתה להחזיר את אמון העוקבים בעזרת תכנים אטרקטיביים המתאימים לקהלי היעד. לאחר שהמטרה הושגה, המיקוד עבר לקידום המכירות באתר תוך מתן ביטוי לשלל בתי האופנה המהווים חלק מהמרחב האקלקטי. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך