פרויקטים נבחרים

Timberland

Timberland LLC היא יצרנית וקמעונאית אופנה אמריקאית מובילה המתמקדת בנעלי חוץ ומוכרת גם ביגוד ואביזרים לרבות שעונים, משקפיים ומוצרי עור. החברה נוהלה תחילה תחת בעלות אחרת ובהמשך הפכה לשותפות תחת שם שונה. בשנת 1973 הוצג מגף Timberland שהפך למוצר הדגל של החברה ובעקבותיו שונה גם שמה. כיום מוצרי החברה נמכרים בכל רחבי העולם ומחזור המכירות שלה מסתכם בכ-2 מיליארד דולר בשנה. 

הבעיה

האתגר העיקרי שהלקוח התמודד אתו היה הגדלת נתח השוק ובמיוחד במספר פלחי שוק ספציפיים, שבהם, למרות כל המאמצים, לא הושגה עדיין דריסת רגל משמעותית. בנוסף, מאחר וה – ROI היה נמוך מאוד, ועלויות הפרסום האמירו מחודש לחודש, אחת המטרות העיקריות היה לייעל את ניהול ה- Account.

קידום אורגני

במטרה לקדם ביטויי חיפוש לקטיגוריות שהוגדרו לנו על ידי הלקוח, ביצענו אופטימיזציית SEO לאתר ובנינו קישורים לאתרים גדולים ומשפיעים בתחום. לאחר מספר חודשי פעילות, הצלחנו להגיע לראש העמוד הראשון ב-7 ביטויים מובילים, והמשכנו לשמור על המיקומים לאורך זמן תוך הרחבת פעולות הקידום גם לביטויים נוספים. 

פרסום ממומן

הלקוח הרגיש שמאמצי הקידום הממומן בגוגל וברשתות החברתיות אינם מניבים די לידים איכותיים ושמחירי הפרסום לקליק גבוהים מדי. לאחר שערכנו מחקר שוק ופילחנו את קהלי היעד העיקריים, בנינו מספר קמפיינים ממוקדים ששמו דגש על טרגוט נכון של קהלי היעד, דיוק של הקופי, ואופטימיזציה מתמדת של הביצועים. המהלכים הביאו לשיפור דרמטי בכמות הלידים האיכותיים ולצמיחה של מעל 20% בנתוני המכירות. 

ניהול סושיאל

למרות שמדובר במותג עולמי מוכר ונחשק, הנוכחות של Timberland ברשתות החברתיות בישראל הסתכמה בדף בודד עם פעילות נמוכה יותר מים המלח. אז נכנסנו לפעולה במהירות ובנחישות, עם ארסנל תכנים שכלל צילומים וסרטונים בכיכוב המוצרים ובשילוב קופי חכם, ומאז כמות העוקבים גדלה בעקביות וגם יש תנועה יפה של לקוחות מהרשתות לאתר החברה.  

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך