פרויקטים נבחרים

Tous

Tous היא קמעונאית תכשיטים, אביזרים ואופנה מצליחה אשר נוסדה בספרד, בשנת 1920, כבית מלאכה לשעונים וגדלה להיות מותג עולמי מוביל בתחום התכשיטים. נכון להיום, יש למותג יותר מ-400 חנויות ב-45 מדינות, ולצד תכשיטים החברה מייצרת גם מגוון רחב של אביזרים, כגון תיקים, שעונים, בשמים, משקפי ראייה, טקסטיל ומוצרי עור קטנים.

הבעיה

לאחר התנסות עם מספר קמפיינים שלא הצליחו להביא כמות מספקת של לידים ומכירות, הלקוח חיפש פתרון מקצועי יותר שימקסם את החזר ההשקעה שלו בפרסום. בנוסף, הלקוח הרגיש שהמותג לא מצליח לייצר מספיק בולטות ברשת, ושרמת המודעות אליו, בכמה מפלחי השוק, נמוכה מדי ביחס לפעילות השיווק הרבה שנעשתה.

קידום אורגני

תוכנית הפעולה שלנו כללה תיקון של בעיות SEO טכניות, ביצוע אופטימיזציה לתוכן הקיים, הוספת תוכן חדש ובניית קישורים נכנסים. מניתוח מדדי התנועה האורגנית התוצאות הראו שיפור של המיקומים עבור מילות המפתח הקיימות, הרחבת הקידום למילות מפתח חדשות ובניית סמכות על ידי שיפור דירוג הדפים.

פרסום ממומן

הלקוח רצה שנהפוך את ניהול הפרסום הממומן ליעיל הרבה יותר, באותו תקציב, כשהמטרה העיקרית הייתה לייצר יותר לידים למוצרים בעלי ערך גבוה. במילים אחרות, הבנו שיש צורך בארגון מחדש של כל פעילות הלקוח בדיגיטל, ולאחר ניתוח של ביצועי הקמפיינים הקיימים, החלטנו להגדיל את מגוון מילות המפתח, ליצור מודעות חדשות שמעוררות יותר מעורבות והנעה, ולדייק את הצעות המחיר על פי הדאטה שקיבלנו ממחלקת המכירות. השינוי היה כמעט מידי והיה מדהים לראות את הגידול המהיר בנתח המוצרים הריווחים, ובסך המכירות.

ניהול סושיאל

המטרות שהלקוח הציב לנו היו להגביר את המודעות למותג, להביא יותר תנועה לאתר ולקדם את המכירות. אז יצאנו לדרך מצוידים בקופי מושחז וקריאטיב עוצר נשימה, שיצרו עבור Tous פיד מפיל לסתות, שצובר אלפי עוקבים ומביא גלים של תנועה לאתר החברה.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך