פרויקטים נבחרים

Whiteflash

Whiteflash היא מותג מוביל ועטור פרסים המתמחה בשיווק יהלומים באיכות מעולה ובטבעות אירוסין בעיצוב מעודן. לחברה צוות מקצועי של יועצי יהלומים ותכשיטים המעניקים שירות אישי, זמין ומסור לכל לקוח. Whiteflash מחויבת לקידום ההוגנות בענף היהלומים ושמה דגש רב על חווית קניה בטוחה ומהימנה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

הבעיה

ל- Whiteflash היה אתר מסחר ותיק אך נתוני המכירות לא היו משביעי רצון ושיעור הנטישה היה גבוה מאוד, כיון שהאתר לא שידר אמינות המהווה את ערך הליבה של המותג. בנוסף, ממשק ניהול המלאי של האתר היה מסורבל ודרש מצוות החנות עבודה ידנית מרובה. 

כמו כן,  פעילות הקידום ברשתות של Whiteflash לא הניבה את התוצאות המצופות, שיעור החשיפה היה נמוך מאוד וכך גם שיעור ההמרה. המותג תחזק עמודים ברשתות החברתיות אולם הצוות התקשה לשמור על עקביות ולתת מענה זמין לפניות הלקוחות.

בניית אתר

בנינו ל- Whiteflash אתר איקומרס המותאם במדויק לצרכיהם בדגש על יצירת חווית משתמש עקבית, נוחה ובטוחה המשרה אמון על לקוחות החברה. כמו כן, לבקשת הלקוח הוספנו לאתר פתרונות פונקציונליים מתקדמים שייעלו את עבודת צוות המכירות והשירות, תוך מתן מקום לגמישות רבה לשינויים עתידיים.

פרסום ממומן

ללקוח היו תקציבי פרסום לא קטנים אך החזר ההשקעה היה נמוך ולעיתים אף שלילי. לאחר שהתקציב הועבר לידינו, שינינו מהיסוד את אסטרטגיית הקמפיינים, המסרים והקריאטיב, הטמענו פיקסלים למדידת התנועה באתר, ובדקנו ביחד אתו, מדי שבוע, מה ניתן לשפר. התוצאות לא אחרו להגיע, קידום ממומן הוא לא קסם – אלא עבודה מקצועית, וכיום הקמפיינים מניבים ללקוח לידים איכותיים, ושיעורי המכירות מתנועה מהרשת גבוהים מאוד וממשיכים לעלות.

ניהול סושיאל

בתקופה הראשונה עבדנו בצמוד מאוד עם צוות החברה היות והלקוח רצה לחזק את המודעות למותג ברשתות החברתיות, אך התקשה להאמין שגורם חיצוני יוכל לשמור על הקול והטון הייחודי של המותג. לאחר כחודשיים, משלמדנו את רוח המותג, הלקוח שחרר לידינו את ניהול המדיה החברתית באופן מלא, ואנו רואים מדי חודש עלייה עקבית בשיעורי החשיפה והמעורבות בדפים. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך