פרויקטים נבחרים

Yal New York

Yal New York הוא מותג בגדי נשים מוביל בעל קונספט ייחודי המציע לבוש צנוע בטוויסט מודרני. המותג עטור הפרסים הוקם בשנת 2014 וכיום הוא נמכר ביותר מ- 1,500 בוטיקים ברחבי העולם ולו אולמות תצוגה בניו יורק ובישראל.

הבעיה

האתר הישן של הYal New York היה בנוי על פלטפורמה מיושנת שלא ענתה יותר על צרכי החברה, ובנוסף, חווית המשתמש המייגעת והמסורבלת של האתר, הובילה לכך שגולשים רבים לא השלימו את תהליך הקניה. 
כמו כן, גם בגזרת הקידום – הממומן והאורגני, התוצאות היו מאכזבות מאוד ביחס למשאבים שהושקעו והייתה תחושה שהניהול לא נעשה בצורה מספיק מקצועית.   

בניית אתר

בנינו ל- Yal New York אתר איקומרס חדש על פלטפורמה פתוחה שאפשרה לנו להתאים אותו בדיוק לצרכיה. כדי למקסם את יחס ההמרה של האתר החדש ביצענו אופטימיזציה למנועי חיפוש המכוונים לקהל היעד, ושמנו דגש על בניית ממשק משתמש עקבי, ניווט קל ונוח, אפשרויות סינון מתקדמות, תצוגה מחמיאה וכפתורי הנעה לפעולה בולטים.

קידום אורגני

המטרה העיקרית הייתה הגדלת המכירות וההכנסות מהתנועה המגיעה מקידום אורגני ובנוסף הוחלט להתמקד גם בשיפור המיקומים של מספר ביטויים ספציפיים. 

התחלנו את המהלך במחקר מילות מפתח ובעקבותיו ביצענו אופטימיזציית תוכן לדפי הקטיגוריות, הוספנו תכנים לבלוג ובנינו קישורים לאתרים משפיעים. לאחר כחצי שנה של עבודה המדדים הראו עליה של 38% בתנועה שהגיעה מהקידום האורגני, ועליה של 123% במכירות מקידום אורגני.

פרסום ממומן

תוצאות הקמפיינים של Yal New York סבלו מחוסר יציבות ובמקביל גם איכות הלידים ירדה בעקביות. ברגע שקיבלנו את תקציב הפרסום לידינו ביצענו מחקר שוק ולאחר גיבוש האסטרטגיה השקנו קמפיין ממוקד שאותו המשכנו למדוד ולדייק באופן שוטף. התוצאות לא אחרו להגיע ולאחר 4 חודשי פעילות כמות הלידים לאתר עלתה בעשרות אחוזים, שיעור ההמרה באתר עלה ב – 123% ועלות סגירת עסקה ירדה ב 21% .

ניהול סושיאל

האתגר הגדול בניהול המדיה החברתית של Yal New York הייתה שמירה על הקול והטון הייחודי של המותג. בתקופה הראשונה עבדנו באופן צמוד מאוד עם צוות החברה והעברנו לאישורם כל תוכן שרצינו להעלות, ולאחר כחודש וחצי, כשהמעורבות בדפים התחילה לגדול הלקוחה שחררה לחלוטין ונתנה לנו עצמאות מלאה בניהול הדפים.   

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך