פרויקטים נבחרים

ZWILLING

חברת ZWILLING הוותיקה נוסדה בשנת 1731 וזכתה למוניטין עולמי כיצרנית סכיני איכות חדשניים ומעוצבים. כיום החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים לרבות מערכות סכו"ם, כלי בישול, כלי הגשה, וגאדג'טים למטבח ומוצריה נמכרים בכל העולם.

הבעיה

ל- ZWILLING היה אתר סחר ותיק, אולם הוא לא ענה יותר על הצרכים של החברה שצמחה והתפתחה מאז שהאתר נבנה. הבעיות העיקריות היו שהאתר היה איטי מאוד ולא עמד בעומסי התנועה הכבדים, וחווית השימוש, בתוך מגוון הקטיגוריות והמוצרים, הייתה מבלבלת, ארוכה, מתישה ומייאשת. 

בנוסף לכך, הלקוח לא היה מרוצה מביצועי הקמפיינים ובמיוחד מנתוני החשיפה, יחס ההמרה והמכירות ללקוחות חדשים, ואילו בגזרת הקידום האורגני – הלקוח לא הצליח להבין את משמעות דו"חות המיקומים. 

בניית אתר

האתגר הגדול שלנו היה לבנות עבור ZWILLING אתר שישמור על סטנדרט האיכות הגבוה של החברה, ויעמוד בעומסים הגדולים של ניהול מלאי ומכירות של עשרות אלפי מוצרים שונים.

יצאנו למשימה בהתרגשות, ובעבודה משותפת וצמודה עם הנהלת החברה בנינו עבורם אתר איקומרס מורכב ומתקדם, המותאם במדויק לצרכיהם, תוך שימת לב מרבית לחוויית שימוש קלה ונוחה, המלווה את הגולש צעד אחר צעד ונוסכת בו ביטחון, עד לקבלת החלטת הרכישה. 

קידום אורגני

המטרה העיקרית שהלקוח הציב לנו בקידום האורגני הייתה הגדלת הכניסות לאתר בכמה מהקטיגוריות העיקריות. התחלנו את המהלך במחקר מילות מפתח שלפיו ערכנו אופטימיזצייה לתוכן האתר ולאחר כ- 3 חודשים האתר הצליח להגיע למיקומים מובילים בכל אחת מהקטיגוריות שהוגדרו, ובמקביל ראינו עליה חדה בכמות הלידים שהגיעו עבקבות הקידום האורגני.

פרסום ממומן

לאחר ניתוח מעמיק של מסע הלקוח של המותג, יצרנו עבורו משפכי שיווק חדשים תוך דיוק של המסרים בכל אחד מהשלבים, על מנת לבסס אמון שיוביל למכירה. לאחר 3 חודשים הלקוח התחיל לראות עלייה במכירות ללקוחות חדשים וגידול מובהק בשיעור העסקאות של הלקוחות הקיימים.  

ניהול סושיאל

לאחר תקופה ארוכה בה עמודי הסושיאל של ZWILLING תוחזקו באופן לא רציף, לקחנו אותם והתחלנו להעלות תכנים חדשים בתדירות יום יומית, ובתוך שבועות ספורים מספר העוקבים עלה וכך גם שיעור המעורבות. בנוסף, כחלק מניהול דפי הסושיאל של החברה אנחנו גם נותנים מענה לפניות הלקוחות, ובמידת הצורך מעבירים את הפניות לשירות הלקוחות של החברה.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך