פרויקטים נבחרים

KSP

KSP היא רשת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה החורטת על דגלה את ההתחייבות להיות המשתלמת בעיר
המגורים של לקוחותיה. הרשת מציעה קטגוריות רבות של מוצרים לייעודים שונים כמו: כלי עבודה, מוצרי
חשמל, מכשירי ניקיון, ציוד צילום ועוד. בנוסף הרשת מציעה קטגוריות של מוצרים הנדרשים ב כל בית כמו גופי
תאורה, הלבשה, ציוד לחיות מחמד, ציוד טיולים וכיוצא באלו. ישנם סניפים רבים של הרשת בכל רחבי הארץ
אך אין זו סיבה לוותר על נוכחות דיגיטלית מרשימה ואפקטיבית, וזה בדיוק מה שעשינו.

קידום אורגני

היה לנו חשוב ליצור ממשק משתמש מזמין ונוח שיסחף את הגולשים לגלות עוד ועוד ממה שלרשת KSP יש להציע. האתר מכיל תכנים ובאנרים שמושכים את הגולש לשהות זמן ארוך באתר וכך מעלים את דירוגו במנועי החיפוש. נוסף על כך המשכנו לנטר את מילות המפתח הרלוונטיות למותג ולעשות בהן שימוש נכון בתכני האתר, שיפרנו את איכות הקישורים והתאמנו את האתר לכל סוג של מכשיר – נייד, מחשב, לפטופ וטאבלט.

פרסום ממומן

ישנן רשתות רבות שאופי הפעילות שלהן מזכיר את שיטת העבודה של רשת KSP ומתחרות עימה על אותם קהלי מטרה. מסיבה זו היה לנו חשוב למקם אותה במקומות הראשונים בדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש, כדי לאפשר לה לקבל נתח משמעותי מכלל הלקוחות הפוטנציאלים. כיום, הפרסום הממומן שביצענו עבור KSP שמה אותה בשורה אחת עם המתחרות החזקות ביותר בקטגוריה שלה ומעניקה לה את המעמד המכובד שהיא ראויה לו.

ניהול סושיאל

עמוד האינסטגרם של KSP המונה למעלה מ-6,000 עוקבים, מלכד סביבו קהילת משתמשים שאותה הוא מניע לפעולה מידי יום. באמצעות הגרלות, תחרויות ועדכונים על מוצרים חדשים ושווים. בצורה כזו, התכנים העולים לעמוד שומרים את הלקוחות בתמונה ונותנים להם יתרון על פני גולשים אחרים שאינם עוקבים אחרי KSP. נוסף על כך, ניתן דגש על שיתופי פעולה של העמוד (והרשת עצמה) עם יוצרי תוכן ברשתות החברתיות, דבר שמוביל לחשיפה גדולה יותר של המותג לקהלים צעירים ורחבים יותר. עמוד האינסטגרם של KSP הוא דוגמה לניהול סושיאל נכון ואפקטיבי שמגבש קהילה ומביא תוצאות.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך