פרויקטים נבחרים
דף הבית » פמילי שוז
פמילי שוז
בשנת 1999 הוקמה ב"פמילי סנטר" חנות נעליים לכל המשפחה ונקראה "פמילי שוז". הביקוש הגדול הביא אותה לפתיחת מתחם נפרד בסמוך. "פמילי שוז" היא חנות נעליים המקפידה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה נוחה ומשתלמת, מהווה חברה מובילה בתחום ההנעלה בישראל וממשיכה לפתח דגמים ועיצובים חדשים בכל עונה מחדש עבור כל קשת האוכלוסייה בישראל. מותג הבית של "פמילי שוז" הוא המותג 'פסיפלורה' המוכר והאהוב על משפחות רבות בישראל.
האתר שכולם חיכו לו הלקוחות הרבים שפקדו את "פמילי שוז" ובנו יחסי אמון עם המותג, ביקשו להפוך את חוויית הרכישה לכזאת המתאפשרת גם מרחוק. אנו סייענו ל"פמילי שוז" לבנות אתר נגיש, נוח ואינטואיטיבי, שיספק את רצונם של הלקוחות הנאמנים, ולהיות האתר שכולם חיכו לו. בהקמת האתר פתחנו עבור "פמילי שוז" ערוץ מכירתי ושיווקי נוסף וסייענו להם להגדיל את מחזור המכירות ולהגיע לקהלים נוספים. מבנה האתר דואג לכך שניתן להתרשם מהקטלוגים השונים בקלות ולבצע הזמנות בלחיצת כפתור.
השירות שקיבלה "פמילי שוז" לא הסתיים עם הקמת האתר. היה עלינו לוודא שהוא אכן מצליח להניף את העסק לשיאים גבוהים משהכירו , ומשיג את ייעודו. משום כך החלנו עליו הליך קידום אורגני וביצענו אופטימיזציה למה שבנינו בהתאם לאחד מהערכים המובילים שלנו – חתירה למצוינות. גם אחרי הקמת האתר ישנה הרבה עבודה שניתן וצריך לבצע – לשפר את חווית המשתמש, להכניס קישורים נוספים, להעמיק במחקר מילות המפתח וליישם את המסקנות בשטח. כיום, לא רק קהל הלקוחות הקיים נהנה מהשימוש באתר של "פמילי שוז", אלא שהוא הפך חשוף בפני קהלי מטרה נוספים המוצאים את דרכם לרכישת נעליים של המותג.
במקביל לקידום האורגני שהוא תהליך ארוך טווח, הפעלנו גם את הכוח המשמעותי השני שהוא הקידום הממומן. "פמילי שוז" שהשקיעה רבות בקידומים ממומנים שלא צלחו והותירו את תקציב הפרסום שלה דל, זכתה להצלחה מסחררת שהביאה עוד ועוד לקוחות לבצע רכישה באתר. היותה של החברה כספקית נעליים לכל המשפחה, תורמת לריבוי מילות המפתח שניתן להשקיע בהן וכשמבצעים קידום ממומן בשיטה חכמה המתחילה בניתוח השוק, רואים תוצאות. הודות להצלחה בקידום הממומן, תקציב הפרסום של "פמילי שוז"
המשיך לגדול ולפתוח עבורה אפיקים שיווקיים נוספים.
"פמילי שוז " מחזיקה כיום בחשבון אינסטגרם עם אלפי עוקבים. בבניית העמוד הושקעו מאמצים רבים הן
באיכות התמונות, גיוון הדגמים המוצגים, שימוש בכל הפיצ'רים שיש לעמוד אינסטגרם מעודכן ופעיל ואף תיעוד
של הפעלת הלקוחות על ידי תיוג העסק בסטורי. ניהול נכון של עמוד האינסטגרם מאפשר לעסקים כמו "פמילי
שוז" להישאר בתודעה של הלקוחות ולהגדיל את הסיכויים שיחזרו לרכוש שוב ושוב.