פרויקטים נבחרים

איסתא

קבוצת איסתא שנוסדה בשנת 1965 נמנית על קבוצות התיירות הוותיקות בישראל, והיא משווקת מוצרי תיירות, לרבות טיסות, מלונות ושירותי השכרת רכב. החברה שנוסדה במקור כארגון הנסיעות של התאחדות הסטודנטים בישראל, נותנת כיום מענה לכל סוגי הלקוחות, ולה כ- 70 סניפים ברחבי הארץ.

הבעיה

תחום התיירות הוא מהתחומים התחרותיים ביותר בזירת הדיגיטל, והלקוח, שהיה מאוד "על" הנתונים, ידע שניתן להוציא הרבה יותר תוצאות מתקציב הפרסום שלו. בנוסף, החברה יצאה עם שירותים נוספים שהיה צורך להחדיר לשוק, בד בבד עם הגדלת נתח השוק בקטיגוריות הליבה המסורתיות.

קידום אורגני

המותג קודם אורגנית במשך שנים ובמהלכן צבר תוכן רב באתר החברה ובאתרים מובילים רבים נוספים. אולם מניתוח התנועה לאתר עלה כי התוכן לא נוצל במלואו וכי באופטימיזציה קלה ניתן להגדיל את החשיפה אליו ולהפיק ממנו הרבה יותר תוצאות. לאחר שערכנו מחדש חלק מהתכנים, ניקינו כפילויות והוספנו תכנים איכותיים ורלבנטיים, התחלנו לראות מגמה יציבה של עליה בכניסות לאתר דרך מנועי החיפוש והקישורים החיצוניים. 

פרסום ממומן

המטרה העיקרית שהוצבה לנו עם קבלת החשבון לניהולנו הייתה להגדיל את כמות ההזמנות מהאתר ובפרט במספר פלחים ספציפיים. לאחר הצלבת נתוני הטראפיק עם נתוני המכירות, הפרדנו את תקציבי הפרסום של כל אחת מהקטיגוריות ויצאנו בקמפיינים ממוקדים למגזרים השונים, תוך ניטור קפדני של הביצועים ואופטימיזציה של תוכן המודעות. בתוך ארבעה חודשים השינוי הביא להגדלה של 24% בכמות הכניסות לאתר ולעליה של 36% במכירות ללקוחות חדשים. 

ניהול סושיאל

בתיירות אין רגע דל, אבל למי יש זמן לעדכן מדי יום את הפיד במבצעים ותמונות? אחד האתגרים הגדולים בניהול הסושיאל של איסתא היה להישאר כל הזמן עם היד על הדופק ולהגיב הכי מהר שאפשר לשינויים. מזל שאנחנו אוהבים אתגרים ועובדים בשיתוף פעולה צמוד עם צוות החברה, כדי לשמור על פיד עדכני בכל מה שחם, ובכל מה שמתחדש בעולם התיירות.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך