פרויקטים נבחרים
דף הבית » Bata
Bata
קבוצת Bata היא מובילה עולמית בייצור ושיווק הנעלה והיא מציעה נעליים בכל הסגנונות: קלאסי, רשמי, קז'ואל וספורט, המתאפיינות בנוחות מרבית ומחירים סבירים. הקבוצה, שנוסדה באיטליה בשנת 1894 פועלת ביותר מ-70 מדינות ב-5 יבשות ולה רשת של כ-5,800 נקודות מכירה המשרתות יותר ממיליון לקוחות ביום.
ל- Bata היה אתר סחר ותיק שנבנה עבורה לפני מספר שנים, אבל האתר לא הדביק את קצב הגידול של החברה ולא ענה על הצרכים החדשים, חווית השימוש הייתה מסורבלת ומבלבלת ובהתאם – גם שיעור נטישת העגלות היה גבוה מדי. גם בורטיקל המדיה החברתית, הנהלת החברה הרגישה שאפשר לעשות יותר: הפיד לא עורר מספיק מעורבות, כמות העוקבים לא צמחה והמטרה של הכברת המודעות למותג בשווקים החדשים לא הושגה.
לבקשת הלקוח בנינו ל- Bata אתר איקומרס מורכב ומתקדם שהותאם במדויק לצרכי החברה בדגש על חווית לקוח מעולה ומניעה לקניה ותוך שימת לב לכל פרט ופרט: תפריטים ידידותיים, התמצאות קלה ומהירה במינימום הקלקות, תצוגה ברורה ומזמינה, חיפושים וסינונים נוחים וכפתורים מניעים לפעולה. כמו כן האתר כולל פונקציונליות מתקדמת לרבות התממשקות עם מערכות ניהול ומלאי, תמיכה בריבוי שפות ומטבעות, ניהול מועדון לקוחות ועוד.
כמותג אופנה עולמי מוביל להנהלת Bata היה חשוב לתחזק דפי סושיאל חיים ותוססים עם פיד אטרקטיבי וסטוריז מרגשים ומעוררי עניין. מאז שקיבלנו את ניהול הסושיאל של החברה, נוכחות החברה במדיה החברתית קפצה מדרגה, עם תכנים שונים וייעודיים לכל אחד מהערוצים וכמות עוקבים שעולה בעקביות מחודש לחודש.