פרויקטים נבחרים

Bershka

Bershka היא הרשת הצעירה ביותר של קבוצת האופנה הספרדית "אינדיטקס" שבבעלותה מותגי אופנה נוספים כפול אנד בר וזארה. החנות הראשונה של הרשת נפתחה ב-1998 וכיום היא משווקת את מוצריה באמצעות כ-1,000 חנויות במעל ל- 70 מדינות. חנויות הרשת מתאפיינות במיקומים אסטרטגיים וארכיטקטורה ייחודית והיא פונה לקהל יעד של צעירים הרפתקנים, המודעים לטרנדים האחרונים ומתעניינים במוזיקה, רשתות חברתיות וטכנולוגיות חדשות.

הבעיה

הלקוח היה מודאג מכך שמרבית המכירות נשענו על לקוחות קיימים והייתה תחושה של דריכה במקום כיון שהרשת לא הצליחה לחדור לקהלים חדשים. במקביל, היה ברור מאוד שגם פוטנציאל הלקוחות הקיימים אינו ממומש דיו, ושיש כאן הרבה "כסף על הריצפה" שהחברה מפספסת.  

קידום אורגני

לאחר שנים של פעילות אורגנית שהניבה תוצאות בינוניות, צוות השיווק של החברה הגיע להבנה שנדרש להגדיל את כמות הלידים החדשים ולייצר יותר תנועה חוזרת של לקוחות. הפתרון שהצענו כלל אסטרטגיית SEO שהתבססה על אופטימיזציה של האתר, בניית קישורים וחשיפה ארוכת טווח לתוכן ירוק עד שעזרו למותג לבסס סמכות, לשמור על המיקומים ולשפר את יחסי ההמרה. 

פרסום ממומן

הנהלת החברה לא הייתה שבעת רצון מניהול ה- ACCOUNT כיון שהם הרגישו שהם לא ממקסמים את מאמצי הקידום ולא מקבלים תוצאות מספיק טובות. עם קבלת החשבון לידינו ערכנו בדיקה מקיפה וגיבשנו אסטרטגיית שיווק חליפית שהתבססה על מילות מפתח רלבנטיות יותר, דיוק של המסרים השיווקיים ופילוח לידים לפי פרסונה.  הבקרה החודשית של הביצועים אל מול היעדים שהוגדרו אפשרו להנהלת החברה לראות במו עיניהם את השיפור במדדים. 

ניהול סושיאל

גם פיד מרגש, גם חנות פעילה וגם מענה לפניות העוקבים –  ניהול הסושיאל של ברשקה משלב את כל מה שאנחנו יודעים ואוהבים לעשות, וממש שמחנו לקחת חלק בקידום מותג שמעורר כל כך השראה.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך