פרויקטים נבחרים
דף הבית » Bimbi Megastore
Bimbi Megastore
Bimbi Megastore היא חנות למוצרי תינוקות שמטרתה לשמח את הילדים, אימהותיהם ואבותיהם, ולהציע מוצרים באיכות מעולה, עיצוב אטרקטיבי, חדשני וקשוב לחידושים, במחיר נגיש יותר. החברה שמה לעצמה כמטרה לגרום לכל אמא להיות מרוצה מהשירות שקיבלה בחנות באופן מלא והצוות מקדיש את מירב תשומת הלב לפרטים הקטנים כדי ליצור חווית לקוח מושלמת, מקצה לקצה.
Bimbi Megastore היה כבר אתר מכירות פעיל אבל ממשובי הלקוחות עלה כי חווית הקניה באתר לא הייתה טובה מספיק, העיצוב לא היה מספיק מזמין, הניווט היה מסורבל ומבלבל ולא תמיד היה ברור מה נדרש לעשות כדי להתקדם.
בנוסף לכך, הלקוח לא היה מרוצה מתוצאות הפרסום שלו ולמרות כל המאמצים שהושקעו, החברה לא הצליחה לפרוץ לשווקים חדשים. הקידום הממומן לא הניב מספיק תנועה לאתר, הלידים שהגיעו היו לרוב "לקוחות של מחיר" שמוצרי הלנות היו יקרים מדי עבורם, וגם הקידום האורגני כמעט שלא הניב תוצאות והלקוח חשב להפסיק אתו. כמו כן הלקוח אמר שהוא מבין את חשיבותן הגדולה של הרשתות החברתיות, אולם למרות זאת אינו מצליח למצוא את הזמן להעלות לעמודי החברה תכנים חדשים באופן עקבי.
בנוסף לאופטימיזצית SEO מקצועית של האתר, ערכנו מחקר מילות מפתח ובעקבותיו דייקנו את ביטויי החיפוש האורגניים של הלקוח. בשלב הראשון התמקדנו ב- 5 ביטויים ממספר קטיגוריות ולאחר כ- 3 חודשים, כשהלקוח היה שבע רצון מהתוצאות, הרחבנו את הפעילות לביטויים נוספים.
בנינו ל- Bimbi Megastore אתר איקומרס חדש ומודולרי שיוכל לצמוח ולגדול איתם למשך שנים. תכנון ועיצוב האתר הושם דגש רב על כל פרט ופרט בתהליך הקניה, מהניווט הראשוני בחנות, דרך ההצגת המוצרים בקטיגוריות, ההודעות ופרסום המבצעים, כפתורי הפעולה, הקופה וניהול ההזמנות והמשלוחים.
בתחום הקידום הממומן הלקוח הגדיר לנו כמטרה גם להגדיל את שיעור המכירות ללקוחות קיימים וגם להגיע לקהלי יעד חדשים. שינינו את המסר השיווקי והקריאטיב ויצאנו בקמפיינים חדשים וממוקדים, ובעזרת טירגוט מדויק הצלחנו להוריד את עלות הפרסום פר קליק. אנחנו ממשיכים לנטר את הקמפיינים, בשיתוף פעולה עם הלקוח ובמידת הצורך עורכים אופטימיזציות למיטוב הביצועים.
מאז שקיבלנו לידינו את ניהול הסושיאל של החברה אנחנו מעלים באופן קבוע תכנים חדשים לפיד ולסטורי של המותג והם צוברים עוקבים חדשים. כמו כן, אנו מטפלים עבור הלקוח בפניות של לקוחות דרך הרשתות החברתיות, ומפנים לו את הזמן לעיסוקים אחרים, בידיעה ששום פניה לא נופלת בין הכיסאות.