פרויקטים נבחרים

Bodeboca

 Bodeboca מפעילה פלטפורמת מסחר אלקטרוני המציעה מגוון יינות ומשקאות אלכוהוליים ובהם: שמפניה, יין אדום ויין לבן, וכן מעדני גורמה ומגוון מוצרים משלימים המאפשרים ללקוחות, מכל רחבי אירופה, ליהנות מחוויית יין וקולינריה מושלמת.

הבעיה

ל- Bodeboca היה אתר איקומרס שנבנה על פלטפורמה מיושנת, כשעם השנים נעשו שדרוגים שונים אולם הם לא הדביקו את קצב הצמיחה המהיר של החברה. בנוסף, חווית המשתמש באתר הייתה איטית ולא יציבה, מה שגרם לשיעור נטישה גבוה.  

גם בגזרת הקידום התוצאות לא היו משביעות רצון. הלידים שהגיעו מהפרסום הממומן לא היו איכותיים דיי, ובמקביל, הושקעו משאבים רבים בקידום אורגני במנועי החיפוש אולם הלקוח לא הצליח להבין את דו"חות המיקומים החודשיים והייתה תחושה של חוסר שקיפות. כמו כן הרשת ניהלה פרופילים ברשתות החברתיות, אולם התקשתה ליצור חשיפה ומעורבות ולהגדיל את מספר העוקבים הרלוונטים.

בניית אתר

בנינו ל- Bodeboca אתר איקומרס מתקדם ומכירתי שתמך במוניטין של הרשת כמובילה טכנולוגית, לרבות תמיכה בתצוגה ויזואלית ברזולוציה גבוהה, חווית משלוחים חלקה וזורמת ללקוחות ואופטימיזצית SEO שתמכה במערך הקידום האורגני. האתר החדש תומך באופן מלא בצמיחתה המואצת של הרשת, ובשיעור מכירות שגדל בהתמדה, בעשרות אחוזים בשנה.

קידום אורגני

לאחר שנים של מאמצים והשקעה כספית ניכרת שלא היה ברור האם אכן הביאו לתוצאות כלשהן, הצלחנו לגרום ללקוח לחזור ולהאמין בקידום אורגני. התחלנו את העבודה במחקר מילות מפתח יסודי ומעמיק ובחירה מדויקת של ביטויי הקידום, המשכנו בתכנים איכותיים ובניית קישורים לאתרים מבוקשים וגיבינו את הכול בדו"חות חודשיים שהציגו את התוצאות העקביות.  

פרסום ממומן

אסטרטגיית ה-PPC הקודמת של המותג לא הניעה די המרות דרך ערוצי הקידום הממומן והלקוח רצה לראות שיפור בכל המדדים מהגדלת הלידיםבזירת הקידום הממומן היה ברור שדרוש שינוי משמעותי היות והקמפיינים לא טורגטו לקהל היעד הנכון ולכן לא הניבו די לידים איכותיים. בשלב הראשון ניתחנו את נתוני המכירות ודייקנו את קהלי היעד בכל אחת מהקטיגוריות באתר, ומיד לאחר מכן יצאנו בקמפיין חדש שהביא לעליה של 15% במכירות. מאז אנו ממשיכים לעבוד באופן צמוד ובשיתוף פעולה עם הלקוח, בודקים באופן קבוע את ביצועי הקמפיינים ובמידת הצורך מבצעים אופטימיזציה.  והמכירות לרווחיות ההזמנות. לאחר מספר חודשי עבודה הצלחנו להשיג שיפור משמעותי בכל המדדים העיקריים לרבות עליה בטראפיק לאתר, עליה של 26% במכירות וגידול של 42% בהחזר על הוצאות פרסום (ROAS)!

ניהול סושיאל

המטרה העיקרית שהלקוח הציב לנו בניהול הסושיאל של הרשת, הייתה לשמור על פיד אטרקטיבי ומעורר עניין באופן עקבי, לתת מענה זמין לפניות הלקוחות וכן לספק ללקוחות ערך מוסף בכל הקשור לקולינריה. מאז לקחנו לידינו את ניהול דפי החברה ברשתות החברתיות, המודעות למותג וחשיפת הדפים צמחו במאות אחוזים וכיום הרשתות מניבות באופן קבוע תנועה של לידים איכותיים לאתר המכירות. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך