פרויקטים נבחרים
דף הבית » Dan John
Dan John
Dan John היא רשת אופנת גברים איטלקית מובילה שנוסדה בשנת 2013 ברומא וכיום מתפרסת על פני יותר מ-120 חנויות ברחבי העולם. הרשת המתמחה בלבוש פורמלי מציעה חליפות, ז'קטים ומכנסיים וכן נעליים ואקססוריז באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.
הלקוח פנה אלינו במטרה לבנות אתר איקומרס חדש לרשת, מאחר והאתר הישן כבר לא ענה על הצרכים, חווית המשתמש הייתה מקוטעת ומבלבלת ובהמשך לכך גם שיעור נטישת העגלות היה גבוה מאוד. במטרה להבין את המודל העסקי ואת קהלי היעד, ניתחנו את פעילות ערוצי השיווק של הרשת והלקוח הבין שהנתונים רחוקים מאוד מלהשביע רצון ושיש צורך בגיבוש אסטרטגיית דיגיטל חדשה שתביא יותר כניסות של לידים איכותיים לאתר.
הלקוח פנה אלינו במטרה לבנות אתר איקומרס חדש לרשת, מאחר והאתר הישן כבר לא ענה על הצרכים, חווית המשתמש הייתה מקוטעת ומבלבלת ובהמשך לכך גם שיעור נטישת העגלות היה גבוה מאוד. במטרה להבין את המודל העסקי ואת קהלי היעד, ניתחנו את פעילות ערוצי השיווק של הרשת והלקוח הבין שהנתונים רחוקים מאוד מלהשביע רצון ושיש צורך בגיבוש אסטרטגיית דיגיטל חדשה שתביא יותר כניסות של לידים איכותיים לאתר.
כמו שקורה פעמים רבות, הלקוח השקיע במשך שנים בקידום אורגני אולם לא הצליח להבין מדו"ח המיקומים האם ההשקעה אכן מחזירה את עצמה, ובאיזה מידה הקידום האורגני אכן תורם להכנסות. מהרגע שנכנסו לתמונה הצבנו יעדים מספריים שכללו, מעבר לשיפור המיקומים, גם עליה בטראפיק האיכותי, ועליה בהכנסות כתוצאה מכניסות הקידום האורבני. לאחר מספר חודשים בהם התמקדנו במספר ביטויי חיפוש עיקריים, ראינו בבירור יחס ישר בין שיפור המיקומים לבין העלייה במכירות בקטיגוריות שקודמו.
ל- Dan John היה תקציב פרסום לא קטן אולם ה- ROI היה נמוך ביחס לענף והלקוח לא היה שבע רצון מכמות הלידים והמכירות. במטרה להשיג את יעדי המכירות שהלקוח הציב אספנו דאטה ממחלקת המכירות, בדקנו לעומק את נתוני הקמפיינים הקיימים, ולאחר מכן פילחנו מחדש את קהלי היעד, דייקנו את המסרים השיווקיים ויצאנו בקמפיינים חדשים וכן בקמפיין רימרקטינג ללקוחות ומתעניינים שכבר ביקרו באתר. בתוך חודשיים כמות הכניסות לאתר עלתה, מחיר סגירת העסקה ירד ב 30%, שווי עסקה ממוצעת עלה ב 23% ובסה"כ המכירות עלו ב-18%.
כחלק מניהול דפי הסושיאל הפעילים של הלקוח אנו מעלים מדי יום תכנים חדשים כדי לשמור על נוכחות גבוהה ולשדר דינאמיות. בנוסף אנו נותנים מענה לפניות הלקוחות, מגיבים בשם המותג לביקורות ולהמלצות ומתחזקים עבורו גם את מודול החנות בפייסבוק, הזוכה לתנועה ערה של קונים. סרטוני הרילס של המותג זוכים לעשרות אלפי צפיות, ומספר העוקבים שלו גדל בהתמדה במאות מצטרפים חדשים בחודש.