פרויקטים נבחרים
דף הבית » Deichmann
Deichmann
חברת ההנעלה המצליחה Deichmann הוקמה בשנת 1913 ומחנות סנדלרים בודדת צמחה למובילת שוק אירופאית. החברה ששמרה מאז על הבעלות המשפחתית פעילה כיום ב-31 מדינות עם למעלה מ-4,300 חנויות מקומיות ומעסיקה למעלה מ-42,000 עובדים.
למרות ההשקעה הגדולה בשיווק דיגיטלי לאורך השנים, התחושה של הלקוח הייתה שהמותג לא מצליח לייצר מספיק בולטות ברשת, אל מול המתחרים. כמו כן, למרות שבקרב חלק מקהלי היעד, המודעות למותג הייתה גבוהה יחסית, הקמפיינים לא הצליחו לתרגם אותה לכמות מספקת של כניסות לאתר ומכירות. בנוסף, הלקוח לא הצליח למדוד את החזר ההשקעה של כל אחד מערוצי השיווק של החברה, כיון שהתקשה להבין את דו"חות המעקב החודשיים של הקמפיינים.
בגזרת הקידום האורגני ערכנו מחקר מילות מפתח ובעקבותיו ביצענו אופטימיזציה SEO לתכני האתר, כולל שתילת מילות מפתח בכותרות ובתיאורי המוצרים ויצירת עמודי תוכן שימשכו קישורים מאתרים משפיעים. לאחר כ- 3 חודשים הצלחנו להגיע למיקומים מובילים בחיפוש עפ"י 9-10 ביטויים, כולל מספר ביטויי זנב ארוך, ומאז האתר שומר על מיקומים גבוהים במרבית הקטיגוריות.
בנינו ללקוח אסטרטגיית פרסום חדשה שהתבססה על פילוח מדויק של קהלי היעד וחלוקה מושכלת של התקציב בין מילות מפתח כלליות לביטויים ספציפיים. בנוסף, דייקנו את המסרים השיווקיים וערכנו Testing B/ Aלמדידת האפקטיביות של הניסוחים השונים. התוצאה הייתה עליה עקבית בכמות הכניסות לאתר ושיפור משמעותי ביחס ההמרה שהובילו לירידה חדה בעלויות הפרסום לעסקה.
הלקוח תחזק דפים ברשתות החברתיות אולם רוב הזמן המעורבות הייתה מאוד נמוכה ומספר העוקבים לא צמח. הדבר הראשון שעשינו היה להגדיר ביחד עם הלקוח מטרות ולבנות אסטרטגיית תוכן שתתן ערך מוסף לעוקבים ותניע לרכישה. בנוסף שמנו דגש על תוכן אינפורמטיבי, ויז'ואל חזק והעלאת סטוריז מעוררי עניין שזכו לצפיות רבות. בתקופה הראשונה צוות השיווק של החברה היה מאוד מעורב ואישר כל תוכן, אך לאחר מספר שבועות, ועם העלייה בכמות העוקבים, הלקוח שחרר לחלוטין ונתן לנו עצמאות מלאה בניהול הסושיאל.