פרויקטים נבחרים

Diesel

Diesel הוקמה בשנת 1978 כמותג ג'ינסים בועט, חדשני ושאפתני השם דגש על ערכים של תשוקה, אינדיבידואליזם וביטוי עצמי ובולטות באמצעות קמפיינים המייצרים אמירה חזקה, נועזת ואירונית. כיום, המותג ממשיך להוביל את עולם האופנה עם קולקציות חדשניות הכוללות מעל ל- 3,000 פריטים בעונה מעל ל- 5,000 נקודות מכירה ו- 400 חנויות בלעדיות. 

הבעיה

לאחר שנים של צמיחה הלקוח הרגיש שפעילות השיווק הדיגיטלי שלו הגיעה למקום של שחיקה ודשדוש, שמה שעבד בעבר כבר לא מתאים היום וaיש צורך בשינוי אסטרטגי כולל. הבעיה העיקרית הייתה ירידה בטראפיק לאתר המכירות של החברה וגם המכירות בחנויות הרשת סבלו מחוסר יציבות.

קידום אורגני

במשך מספר שנים הרשת הצליחה לשמור על מיקומים יפים בחיפושים עפ"י כמה ביטויים מרכזיים אולם בעקבות עדכוני התוכנה המז'וריים של גוגל, החלה ירידה משמעותית בכמות הכניסות האורגניות לאתר. לאחר שערכנו בדיקה יסודית, המלצנו לערוך מספר שינויים הן בתכני האתר והן בהגדרות הטכניות שלו, ובתוך מספר חודשים חלה התאוששות ניכרת במיקומי האתר בדירוגים ובכמות הכניסות אליו.

פרסום ממומן

המשימה שהוגדרה לנו הייתה ברורה: להגדיל את כמות הלידים ואת מחזור המכירות באתר ובחנויות הרשת, בשיעור של עשרות אחוזים, בתוך מספר חודשים. האתגר היה גדול, אבל ידענו שיש לנו את הכלים והיכולת למנף את המוניטין של המותג לרמות גבוהות יותר של הכנסות. בשלב הראשון בחרנו להתמקד תחילה באחד משני קהלי היעד העיקריים ויצאנו בקמפיין שקודם הן בגוגל והן ברשתות החברתיות, ואכן הוביל לעליה המבוקשת במכירות הרשת – גם בחנויות וגם ב – On Line.    

ניהול סושיאל

חם, לוהט, אש! Diesel זו לא עוד רשת אופנה אלא מותג שאי אפשר להישאר אדישים לאף פרסום שלו, אז איך שומרים על רמת הריגוש שהעוקבים מצפים לה, בכל פעם מחדש? כשהתחלנו לנהל את הסושיאל של Diesel, הרגשנו שהגענו לדיסנילנד של הקריאטיב, ולצד התמונות ההורסות שקיבלנו מהנהלת הרשת בחו"ל, דאגנו לייצר מגוון תכנים רותחים בהשתתפות סלבס מקומיים.    

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך