פרויקטים נבחרים
דף הבית » Foot Locker
Foot Locker
Locker היא רשת טרנדית של חנויות בינלאומית המציעה נעליים, ביגוד ואביזרים השואבים השראה בעיצובם מעולם הספורט. הרשת משווקת מותגים איכות מובילים וקולקציות בלעדיות של אופנת ספורט, סניקרס ואביזרים לנשים, גברים וילדים.
למרות פעילות קידום אינטנסיבית שנעשתה לאורך תקופה, התחושה הייתה של פול גז בניוטרל. המותג לא הצליח לייצר מספיק מודעות ובולטות, הוצאות הפרסום לקליק התייקרו מחודש לחודש, החשיפה האורגנית ירדה ובשורה התחתונה – המכירות לא המריאו.
הלקוח הבין שכדי לעמוד בתחרות על המיקומים הגבוהים יש צורך באסטרטגיית קידום חדשה ובעקבות המלצותינו הוחלט להתמקד בשיפור הרלבנטיות של התוכן כדי לבסס מומחיות ולהאריך את זמן הגלישה באתר. בהמשך לכך עיבינו את כל מערך התוכן של הלקוח מרמת הכותרות ועד לתיאורי המוצרים והסרטונים' והצלחנו להגדיל את התנועה האורגנית לאתר הן דרך כתבות והן דרך תוכן וידאו.
למרות ההשקעה הרבה של החברה בפרסום ממומן, מרבית הקמפיינים הקודמים שלה לא השיגו את התוצאות הרצויות בגלל טרגוט לא נכון של קהל היעד, קריאטיב שגוי וניהול לקוי של דפי הנחיתה. כשקיבלנו את ניהול החשבון לידינו המלצנו לפלח את קהלי היעד עפ"י קטיגוריות המוצרים ולאחר שזיהינו אילו הצעות "יעשו את ההבדל" לכל אחד מהקהלים, יצאנו בקמפיינים ממוקדים שהובילו לגידול בטראפיק לאתר ולעליה עקבית במכירות באתר החברה ובכל סניפי הרשת בארץ.
איך מנגישים מותג עולמי מוביל לקהל עוקבים מקומי? זו בדיוק השאלה שהלקוח שלנו שאל אותנו כשלקחנו את ניהול הסושיאל של Foot Locker. ואיך עשינו את זה בתכלס'? עם הרבה הומור שמשדר נגישות וקלילות בגובה העיניים, ותכנים שנבחרו במיוחד עבור הקהל הישראלי.