פרויקטים נבחרים
דף הבית » פרויקטים » פרויקטים נבחרים » GANT
GANT
מותג הלבשה הוותיק והאיכותי GANT הוקם בשנת 1949 ושינה לחלוטין את סגנון הלבוש האמריקני כשהיה הראשון שהעז להציע חולצות גברים צבעוניות שהפכו ללוק הקולג' האולטימטיבי של תלמידי האוניברסיטאות היוקרתיות. Gant מציע מראה יומיומי אך מתוחכם בהשפעה אירופאית, והוא נמכר כיום ביותר מ- 4,000 חנויות במעל ל-70 מדינות בעולם.
למרות ההשקעה הגדולה של המותג בשיווק דיגיטלי, התוצאות לא הצליחו לתמוך ביעדי הצמיחה השאפתניים של המותג, ובמיוחד בכל הקשור להגדלת נתח השוק ושיפור הרווחיות. כמו כן הלקוח איבד אמון בדו"חות הביצועים של הקמפיינים ולא ידע להגיד מהיכן מגיעות ההמרות, והאם יש טעם להמשיך להשקיע בקידום אורגני.
הדבר הראשון שעשינו כשקיבלנו לידינו את תקציב הקידום של המותג היה לבדוק את ביצועי הדפים באתר, לאסוף נתונים על התנועה המגיעה מהקישורים ולנתח את הביצועים בהיבט של התוכן. בהתאם לבדיקה המקיפה שערכנו גיבשנו תוכנית פעולה שכללה אופטימיזציה טכנית של האתר, שיפור של התכנים הקיימים ויצירת תכנים איכותיים חדשים. לאחר כ- 3 חודשים, התחלנו לראות שיפור משמעותי במיקומים, ובמקביל הלקוח דיווח על עליה של כ-30% במכירות בקטיגוריות בהן התמקד הקידום.
המטרות העיקריות שהוצבו לנו על ידי הלקוח היו הגברת המודעות למותג בקרב קהלי יעד חדשים, הוזלת עלויות הקמפיינים והגדלת נפח המכירות. במילים אחרות – היה ברור לנו מיד שיש צורך באסטרטגיית שיווק חדשה שתכלול פניה מטורגטת לקהלים בנקודות שונות לאורך מסע הלקוח של המותג. לאחר מחקר מעמיק השקנו מספר קמפיינים ממוקדים שעברו אופטימיזציות על סמך הנתונים שנאספו, ובתוך שבועות ספורים ראינו עליה חדה בטראפיק לאתר וצמיחה בשיעור המכירות שהתעלתה על ציפיות הלקוח.
מה המתכון לפיד מצליח של מותג אמריקאי מוביל שהשוק המקומי עדיין לא מכיר? צילומי אווירה, קופי מבריק שמשרבב בנון שלנטיות סלנג קליל באנגלית, והבנה שיווקית אילו תכנים "לגייר" ומה יעבוד הכי טוב לקהל הישראלי.