פרויקטים נבחרים
James Allen
סופר-פארם היא רשת חנויות הדראגסטור הגדולה בישראל ולה מעל 230 סניפים בכל רחבי הארץ. הרשת שהוקמה בשנת 1978 הביאה לישראל את קונספט הקמעונאות האמריקאי המשלב בין בית מרקחת למחלקות קוסמטיקה, טואלטיקה ותינוקות, והיא מציעה מגוון עצום של מוצרים ומבצעים המתחלפים באופן תדיר, וחווית קניה נעימה, נוחה ונגישה לבית.
הלקוח פנה אלינו בעקבות ירידה מתמשכת בנתוני המכירות וה- ROI של פעילות הדיגיטל של הרשת, כשבמרבית מגזרי הפעילות, היעדים שהוצבו לא הושגו. בוורטיקל הפרסום הממומן – קידום המבצעים לא הניב מספיק מכירות בחנויות, וגם כמות הכניסות לאתר המכירות לא הייתה מספקת. בגזרת הקידום האורגני – במספר ביטויים הרשת הצליחה לשמור על מיקומים מובילים אך בכמה מהקטיגוריות הרווחיות ביותר התוצאות לא היו משביעות רצון. בנוסף, ניהול המדיה החברתית של הרשת היה זקוק לריענון והייתה תחושה שהוא לא מספיק מעביר את רוח המותג.
מעבר ליעדים העיקריים שהוצבו לנו: הגדלת הלידים, ההמרות והמכירות מהתנועה אורגנית, לנו היה ברור שנדרש גם לשפר את המיקומים במילות המפתח התחרותיות ולהגביר את נראות האתר כולו לגוגל. לאחר שביצענו אופטימיזציית SEO לאתר, בניית קישורים חיצוניים והוספת תכנים בדגש על ביטויים שימשכו הרבה קישורים, הצלחנו להשיג את כל יעדי הקמפיין, מוקדם יותר מכפי שצפינו, ולהביא בתוך כ- 3 חודשים לגידול של 21% במכירות האתר, כתוצאה מתנועה אורגנית של לידים איכותיים.
אסטרטגיית ה-PPC הקודמת של המותג לא הניעה די המרות דרך ערוצי הקידום הממומן והלקוח רצה לראות שיפור בכל המדדים מהגדלת הלידים והמכירות לרווחיות ההזמנות. לאחר מספר חודשי עבודה הצלחנו להשיג שיפור משמעותי בכל המדדים העיקריים לרבות עליה בטראפיק לאתר, עליה של 26% במכירות וגידול של 42% בהחזר על הוצאות פרסום (ROAS)!
ניהול המדיה החברתית של מותג בעל מאות אלפי עוקבים הוא בדיוק מה שאנחנו יודעים וכל כך אוהבים לעשות וניגשנו למשימה עם המון התלהבות ורצון להעביר את חווית הקלילות והנינוחות של המותג, גם בסושיאל. המתכון שלנו להשגת המעורבות: העלאה עקבית של תכנים שמתאימים לקהל היעד כמו כפפה ליד, ויז'ואל מנצח – כי הרי בביוטי עסקינן, מענה מהיר לתגובות ופניות הלקוחות וקידום של מבצעים כדי לתת המון ערך לעוקבים.