פרויקטים נבחרים

MANIA JEANS

היא רשת אופנה ישראלית אשר הוקמה בשנת 2002 ומפעילה כיום 52 סניפים בכל הארץ. המותג פונה לקהל הגברי העדכני ומציע פריטי אופנה מעוצבים וקולקציית טוטאל לוק הכוללת: הלבשה תחתונה ופריטי בייסיק, פריטי הלבשה, הנעלה, אביזרים, בגדי ים וכן קטגוריית אופנת ערב מחויטת.

הבעיה

לאחר תקופה של פעילות דיגיטלית מדשדשת, הלקוח חיפש פרטנר שישיג לו תוצאות עקביות ולא רק פיקים חד פעמיים. בנוסף, הייתה בעיה מתמשכת באיכות הלידים, הן מהתנועה האורגנית והן מהתנועה שהגיעה מהרשתות וממנועי החיפוש. 

קידום אורגני

כפי שקורה פעמים רבות, ללקוח לא הייתה יכולת לאמוד בצורה ברורה את החזר ההשקעה בקידום האורגני. אבל לאחר שבדקנו את הדברים לעומק המלצנו לו לערוך מספר שינויים משמעותיים. לשמחתנו הלקוח הסכים לבצע שיפורים בתוכן האתר עפ"י מחקר מילות המפתח שערכנו, כשבתחילה שינינו כמה מדפי הקטיגוריות הנמכרות ביותר, ולאחר שראינו שיפור במדדים המשכנו לעמודים נוספים.

פרסום ממומן

ניתוח של מהלכי הפרסום הממומן של המותג הצביע על בעיות במבנה החשבון ודפי הנחיתה, וניהול לא יעיל של מילות המפתח. בהמשך לכך בנינו ל- MANIA JEANS  אסטרטגיית פרסום ממומן חדשה שכללה התאמה של המודעות, הטמעת דפי נחיתה מניעים לפעולה וביצוע Testing  B/A כדי למטב את ביצועי הקמפיין. התוצאות היו משמעותיות הן בהיבט של שיפור משמעותי ביחס ההמרה והן בהיבט של הורדת עלות סגירת העסקה ושיפור ה- ROI.

ניהול סושיאל

הלקוח רצה להקפיץ את הנוכחות ברשתות החברתיות ואנחנו מיד נענינו לאתגר. התחברנו לקונספט ול- Vibe, הוספנו קריאטיב מדויק, ויצרנו פיד דינאמי, אטרקטיבי וסופר עדכני, שמצליח לדבר את שפת המותג ולצבור עשרות אלפי עוקבים ומאות תגובות לכל Reels.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך