פרויקטים נבחרים
דף הבית » Mohd
Mohd
חברת Mohd הוקמה בשנת 1968 והיא מובילה עולמית בתחום עיצוב וריהוט יוקרה. החברה מציעה מבחר עיצובים בינלאומיים למד שירותי עיצוב פנים אקסקלוסיביים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. החברה מעסיקה מעל ל-70 עובדים ומייצגת מעל 400 מותגים איכותיים.
חברת Mohd הוותיקה הקימה את חנות הסחר המקוונת שלה לפני למעלה מעשור אולם לאחר הפריצה לשווקים בינלאומיים, האתר הישן התקשה לעמוד בצרכים שהתרבו והפתחו לרבות תמיכה בסל מוצרים מוכנים בהיקף של מעל ל- 20,000 סוגי פריטים.
בנוסף, עם הרחבת סל השירותים והמוצרים, היה צורך לעדכן את תוכנית העבודה של הקידום האורגני שנשארה מאחור, ובאותה הזדמנות הוחלט להעביר את ניהול הסושיאל לידיים מקצועיות יותר כדי למצות את פוטנציאל הרשתות החברתיות, שעד לאותו זמן לא מומש בחברה.
האתגר הגדול שלנו היה לבנות אתר שיעמוד בסטנדרט הגבוה של החברה, יתמוך בצרכיה התפעוליים ויעניק ללקוחות את חווית הקניה הייחודית של המותג. בעבודה משותפת וצמודה עם הנהלת החברה בנינו עבורם אתר איקומרס מורכב ומתקדם, תוך שימת לב מרבית הן ל- Look & Feel הכללי והן לפרטי הפרטים הקטנים לכל אורך מסלול הלקוח.
בנוסף לביצוע אופטימיזציית SEO באתר החדש ויצירת קישורים לאתרים גדולים ומשפיעים בתחום עיצוב הבית, פרסנו מערך קידום אורגני חדש במטרה לקדם ביטויי חיפוש התואמים את סדרי העדיפויות שקיבלנו צוות הנהלת החברה. לאחר מספר חודשי פעילות ספורים, הצלחנו להגיע לראש העמוד הראשון ב – 8 מתוך 10 הביטויים המובילים, ובהמשך המשכנו לשמור על המיקומים והרחבנו את הקידום לביטויים נוספים.
היעדים שהלקוח הציב לנו בתחום הפרסום הממומן היה להביא יותר לקוחות לאתר ולהגדיל את שיעור המכירות. אז לאחר שזיהינו מספר נקודות תורפה בנינו ללקוח אסטרטגיה שיווקית חדשה שכללה גם פרסום ברשתות וגם פרסום בגוגל. השינוי היה מאוד מהיר, והמשכנו לעשות לקמפיינים אופטימיזציות כדי לשפר עוד יותר את הביצועים והתוצאות.
כדי למקסם את פוטנציאל הרשתות החברתיות קיבלנו על עצמנו לנהל את דפי החברה שתוחזקו במידה חלקית ולא מספקת. המטרה שהוצבה לנו הייתה לעורר השראה ולכן הוחלט להתמקד בצילומים מפילי לסתות, החלטה שהוכיחה את עצמה מאוד מהר בעלייה חדה מאוד במספר העוקבים.