פרויקטים נבחרים

Prestige Time

Prestige Time הוקמה בשנת 1990 ומאז מציעה אינספור שעונים ייחודיים במחירים מנצחים. הרשת הבינלאומית התחילה את דרכה כעסק בוטיק שמעניק שירות לקוחות פרסונלי ואדיב, מה שהפך אותה במהלך השנים למותג מוביל בתחום השעונים ולספק ישר ואמין.

הבעיה

ל-Prestige Time היה אתר איקומרס שביצע מספר מכירות, אך לא בכמויות שמותג בגודל כזה מצפה לו. הוא היה ישן, עמוס בתוכן לא רלוונטי ובעיקר משעמם מבחינה וויזואלית. בנוסף, חווית המשתמש באתר הייתה נוראית, הסליקה הייתה מתישה והרשתות החברתיות של המותג – כלל לא קיבלו חשיפה. בנוסף Prestige Time גם השקיעה כספים רבים בקמפיינים ממומנים. היא התקשתה מאוד להשיג ROI חיובי, לידים איכותיים ומחיר לקליק נמוך. ואם זה לא מספיק, ניתן להגיד שגם התנועה האורגנית שלה לא הייתה בעננים…בקיצור, היינו צריכים להפשיל שרוולים ולהתחיל לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו – שיווק 360!

בניית אתר

בנינו ל-Prestige Time אתר איקומרס מושלם, שתואם את ערכי המותג ומעביר מסרים ייחודיים שמשקפים את החזון ומטרת העל שלה. כיום, האתר מכניס מאות לידים (ומכירות!) מדי חודש, הוא קל ופשוט לשימוש, מעניק חווית גלישה יוצאת-דופן ובעל חזות כובשת לבבות.

קידום אורגני

Prestige Time השקיעה במהלך השנים המון כסף, זמן ומאמצים בניסיון להגיע למקומות הראשונים (בגוגל) עבור ביטויים מסוימים. היא שכרה מקדמי אתרים שונים, רכשה קישורים חיצוניים (לא איכותיים) וביצעה אופטימיזציה במקומות שונים. לרוע המזל, היא לא הצליחה להגיע לעמודים הראשונים…עד שהכירה את גיבורי המדיה! ברגע שנכנסו לתמונה, התחלנו בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק (כדי לדרג את Prestige Time עבור מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה), לאחר מכן, בנינו קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים (סגנון White Hat), ולבסוף העלנו תכנים איכותיים לאתר וביצענו עבורם אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. 

התוצאה? לפניכם!

פרסום ממומן

ל-Prestige Time היה תקציב שיווקי גדול, אולם מי שניהל אותו – לא בהכרח ידע איך לנהל אותו, מה שהוביל בסופו של דבר להחזר השקעה שלילי, לידים גרועים והמון כסף שזרוק על הרצפה (ורק מחכה שיאספו אותו!). ברגע שהתחלנו לתפוס פיקוד בקמפיינים הממומנים של Prestige Time, הכל השתנה במהירות. המכירות התחילו לזרום בכמויות, הלידים הפכו להיות הרבה יותר איכותיים, וה-ROI? בעננים!

ניהול סושיאל

הדפים העסקיים של Prestige Time (בסושיאל), היו מתחת לכל ביקורת. הם היו ישנים, מיושנים ובעלי תוכן לא רלוונטי לקהל היעד. וגם כשלקוח היה רוצה לקבל מידע בנוגע לשירות או מענה להודעה, לא תמיד היה מי שיענה לו. אנחנו, שמבינים שסושיאל מדיה היא כלי שיווק עוצמתי, החלטנו להרים את הכפפה ולבצע מהפכה (במדיה החברתית של Prestige Time).  זה התחיל בסינון לידים רעים ומיטוב לידים טובים, המשיך במענה לפניות והודעות של לקוחות, והסתיים ביצירת פוסטים שיווקיים ואינפורמטיביים שקהל היעד רק מחכה לקרוא. כיום, Prestige Time נהנית מוויראליות אדירה בסושיאל, חשיפה בינלאומית וקהל עוקבים שגדל מיום ליום קצב מסחרר.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך