פרויקטים נבחרים

Veuve Clicquot

Veuve Clicquot הוא בית שמפניה צרפתי שנוסד בשנת 1772 וידוע בעולם בזכות יינות השמפניה בסגנון הקלאסי המאזן בין חוזק, עוצמה ארומטית, רעננות ומגע משיי. Veuve Clicquot מחזיקה בבעלותה את אחד מכרמי השמפניה המשובחים ביותר, הן מבחינת גודל והן מבחינת איכות, והמוטו הוותיק של הבית, מהבציר ועד למשלוח הוא "רק איכות אחת, הטוב ביותר."

הבעיה

ל- Veuve Clicquot היה אתר ותיק שלא תאם את רוח המותג ורוח התקופה, והוא נבנה על פלטפורמה מיושנת שהגבילה מאוד את הלקוח בהעלאת תכנים חדשים. התחושה הייתה שיש פער עצום בין הפרסונה התוססת, הנועזת והכיפית של המותג לבין האתר הכבד שלא החמיא לו ולא תרם לתדמיתו. בנוסף, גם פעילות המותג ברשתות החברתיות הייתה מינורית ולא התקרבה למיצוי הפוטנציאל השיווקי שלהן ובאופן כללי היה צורך בריענון כולל של כל פעילות הדיגיטל לרבות הקידום האורגני שגזל משאבים רבים ולא הביא כמעט תוצאות.

בניית אתר

לאחר תהליך אפיון ותכנון יסודי ששם דגש רב על הפן הקריאטיבי וחשיבה על כל פרט בנינו לחברה אתר מרהיב מעורר השראה, בעיצוב עוצר נשימה שמצליח להעביר את חווית המותג במיטבה. האתר משמש הן כאתר תדמית המביא את סיפורו המרגש של המותג לדורותיו והן כאתר סחר ידידותי ואינטואיטיבי בו ניתן להזמין את מוצרי החברה.

קידום אורגני

במקביל לאופטימיזצית מנועי החיפוש שביצענו באתר החדש ערכנו מחקר מילות מפתח מקיף ובהתאם לתוצאות המחקר בנינו תוכנית קידום אורגני שהתבססה על פרסום תכנים איכותיים ובניית קישורים מהאתר לאתרי מפתח בתחום היין. הלקוח, שלא היה מעורב בעבר בתוצאות הקידום, הופתע מאוד לראות שכבר תוך חודשים ספורים, המותג התמקם בראש עמודי החיפוש במספר ביטויים עיקריים, ובעבודה עקבית ויסודית המשכנו לשמור על המיקומים תוך שאנו מרחיבים מעת לעת את מספר הביטויים המקודמים. 

ניהול סושיאל

כמותג בינלאומי מצליח הייתה ל- Veuve Clicquot נוכחות מסוימת ברשתות אבל הסושיאל לא נוהל באופן עקבי ומקצועי דיו, ובפרט לא ניתן מענה מהיר מספיק לפניות הלקוחות. מאז שלקחנו תחת ניהולנו את דפי החברה, פיד האינסטגרם של החברה הפך לאבן שואבת למאות אלפי עוקבים חובבי לייף סטייל, הודות לצילומים מרהיבים שמעצימים את חווית המותג וזוכים לאלפי לייקים ותגובות אוהדות.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך