פרויקטים נבחרים
דף הבית » Wardow
Wardow
Wardow הוקמה בשנת 2005 כחנות קטנה לתיקים אופנתיים בסגנון איטלקי, ועם הזמן גדלה והפכה לחנות מקוונת מובילה באירופה המציעה תיקים, מזוודות, ארנקים ואביזרים נוספים בסגנונות מעוררי השראה, עיצובים ייחודיים לצד איכות בלתי מתפשרת. למרות ההיצע הרחב והאיכותי שהציעה Wardow ללקוחותיה, היא התקשתה לשמר את מגמת הצמיחה שנחלה מתחילת דרכה, דבר שעיכב את הגדלת מחזור המכירות שלה ואת המשך פריחת העסק שלה. לאתר לא היו מספיק כניסות של גולשים וגם במדיה החברתית נדרש חיזוק רציני של פעילות. מכיוון שאנו האמנו באיכותה של Wardow, החלטנו לעשות הכ ו ל כדי למצב אותה מעלה בכל הדרכים שאנו מכירים ומתמקצעים בהן, וכך היה:
הלקוח פנה אלינו בעקבות ירידה מתמשכת בנתוני המכירות וה- ROI של פעילות הדיגיטל של הרשת, כשבמרבית מגזרי הפעילות, היעדים שהוצבו לא הושגו. בוורטיקל הפרסום הממומן – קידום המבצעים לא הניב מספיק מכירות בחנויות, וגם כמות הכניסות לאתר המכירות לא הייתה מספקת. בגזרת הקידום האורגני – במספר ביטויים הרשת הצליחה לשמור על מיקומים מובילים אך בכמה מהקטיגוריות הרווחיות ביותר התוצאות לא היו משביעות רצון. בנוסף, ניהול המדיה החברתית של הרשת היה זקוק לריענון והייתה תחושה שהוא לא מספיק מעביר את רוח המותג.
האתר שבנינו ל-Wardow לא רק עמד בציפיות יה, אלא עלה עליהן פי כמה וכמה. כל גולש חווה אתר נגיש, מובן ומעניין, שגורם לו לרצות לשוטט בו עוד ועוד. חווית המשתמש שעיצבנו באתר של Wardow היא קלילה ונעימה. הצבעוניות של הדפים משרתת את אווירת המותג ומעבירה מסר של אפשרויות בלתי מוגבלות. מיקום התמונות, עיצובן ועיצוב הטקסט באתר הוא חד ומדויק, דבר שמאפשר נראות יוקרתית ומושכת. האתר החדש הביא ל – Wardow יותר גולשים, שהפכו ליותר לקוחות ויותר מכירות.
אופנת נשים בכלל ותיקי נשים בפרט הם קטגוריות עמוסות מתחרים. דבר זה מקשה מאוד על התבלטות וייחודיות. Wardow חיפשה את דרכה במעלה דפי התוצאות של גוגל אך נחלה אכזבה, השקעות כושלות בקידום והפסדים, עד שהתחלנו תהליך קידום אורגני (SEO) בגוגל. כמו בכל פרויקט שלנו, התחלנו את התהליך במחקר מעמיק של הקטגוריה ומילות החיפוש הרלוונטיות אליה. בעזרת המסקנות שעלו מהמחקר הצלחנו לשפר בענק את מיקומה של Wardow בדפי התוצאות ולאפשר לה לקבל את החשיפה שכה ייחלה לה. כיום האתר של Wardow מכיל קישורים חיצוניים וקישורים פנימיים לתכנים המעניקים ערך מוסף לגולשים, כך שהדירוג שלה בגוגל רק יכול לעלות.
כחלק משירות ה360- שאנו נותנים לעסקים, Wardow זכתה לחשיפה והתקדמות משמעותית בזכות שיטת קידום נוספת שאנו מתמחים בה והיא פרסום ממומן. ניהול נכון של תקציב הפרסום של Wardow אפשר לנו להפוך אותה לאתר נגיש עבור אלפי גולשים, גם כאלו שבכלל לא חיפשו אותה ספציפית.
לחנות של Wardow היו דפים ברשתות החברתיות – חשבון אינסטגרם ודף פייסבוק שהיו אמורים לשמור אותה בתודעת הגולשים ולגרוף עוד ועוד לקוחות. אך אותם דפים לא הגיעו להישג שנדרש מהם והיו זקוקים לטיפול שלנו. מיקדנו את המאמצים שלנו בסושיאל של Wardow בפייסבוק ובאינסטגרם מתוך הבנה שאלו הן הרשתות שיוכלו להוביל לעלייה המשמעותית ביותר במכירות , וזאת משום שמבין כל האפליקציות, אלו השתיים שעוסקות באופנה בהיקף הגדול ביותר.
כיום, עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של Wardow מעניקים הצצה בכל פוסט לאיכויות אחרות של המוצרים,
אפשרויות מגוונות לחבר מראה אופנתי מעניין עם המוצרים שלה, סגנון הצילום ואופן העמדת המוצרים
משדרים יוקרה ודיוק, וניהול הסושיאל נוחל הצלחה רבה.