פרויקטים נבחרים

WMF

המותג המוביל בתחום מוצרי הבית בגרמניה מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים ומעוצבים למטבח לרבות כלי בישול, הגשה, שתייה ואפייה. המותג שהוקם בשנת 1853 ידוע בקרב חובבי בישול בחדשנותו הטכנולוגית ובאיכותו הגבוהה.

הבעיה

ל- WMF היה אתר ותיק שלא שנבנה על פלטפורמה סגורה, לא תמך בתהליכי העבודה של החברה ודרש מצוות ההזמנות עבודה כפולה מרובה. בנוסף, הלקוח התאכזב מאוד מרמת המכירות של האתר, והיה ברור שלפחות חלק מזה נגרם בעקבות ניהול לוקה בחסר של הקידום האורגני והממומן.  

בניית אתר

בנינו ל– WMF אתר איקומרס חדש ומתקדם על פלטפורמה פתוחה שאפשרה לסנכרן את נתוני ההזמנות עם מערכת ניהול המלאי, ייתרה את הצורך לטפל בהחזרים בשל מחסור במוצרים וחסכה ללקוח מאות שעות עבודה בחודש. כמו כן שמנו דגש רב על חווית משתמש נוחה וזורמת בכדי לצמצם את שיעור נטישת העגלות ולהגדיל את שיעור הלקוחות החוזרים.

קידום אורגני

ללקוח לא הייתה שום אינדיקציה האם מאמצי הקידום האורגני שלו נשאו פרי היות ודו"חות המיקומים שנשלחו לו היו מאוד מבלבלים ולא גובו בנתונים על כמות הכניסות לאתר, ההמרות והמכירות. לאחר מספר חודשים בהם דייקנו וטייבנו את מאמצי הקידום האורגני, וערכנו אופטימיזציה לתכני האתר, הצלחנו לקדם את הלקוח ביותר מ 15 ביטויים לדף הראשון וניתן היה לראות את הקורלציה בין המיקומים לעליה במכירות המוצרים מהקטיגוריות שקודמו. 

פרסום ממומן

היעדים העיקריים שהוגדרו לורטיקל הפרסום הממומן היו משיכת יותר תנועה לעמודי המוצרים, שיפור יחס ההמרה והגדלת ההכנסות. לאחר גיבוש האסטרטגיה ומחקר מילות מפתח יצאנו במספר קמפיינים ממוקדים ובתוך תקופה של 6 חודשים הצלחנו למשוך אל האתר תנועת לידים איכותיים יותר, לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את ההכנסות ואת מדד החזר הוצאות הפרסום.

ניהול סושיאל

האתגר הגדול שהלקוח הציב לנו בניהול הסושיאל של הרשת, הייתה להצליח להביא ולשקף את ערכי האיכות של המותג ולשמור על פיד מעורר עניין, באופן עקבי, אך מבלי ליצור תחושה של עומס. כדי לעמוד ביעד בחרנו בקונספט קריאטיב המתבסס על צילומים מינימליסטים ומוקפדים, על סף האמנותי, ויצרנו פיד אסתטי המעורר השראה וגורף עוקבים חובבי בישול שיודעים להעריך טעם משובח. 

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך