השאר פרטים והצטרף לנבחרת
דף הבית » שירותי החברה » תוכן וקריאייטיב
דמיין את הסיטואציה הבאה:
אתה הולך במדרחוב עצום בין מיליוני דוכנים וסחורות. הרחוב כל כך ארוך שבכלל אי אפשר לזהות איפה הוא מתחיל ואיפה נגמר. אתה צריך סחורה, ומנסה להבין מאיפה הכי כדאי לרכוש אותה, אבל שפע האפשרויות מבלבל אותך והצעקות של כל הרוכלים אפילו עושות לך קצת סחרחורת. אחרי שחזרת לפוקוס אתה רואה בזווית העין דוכן שקט, נקי ומתוקתק. בעל הבית מחייך אליך ומסביר פניו ואתה חושב לעצמך – "עליו אפשר לסמוך, אצלו אני רוצה לקנות".
ובכן, האתר שלך, מבין כל האתרים שיש לאינטרנט להציע לצרכן, צריך להיות הרוכל הטוב. זה שיקבל את פני הקהל באדיבות, ישמור על סחורה איכותית וחווית משתמש נעימה, יבלוט בזכות יתרונותיו על כל המתחרים…
איך הופכים אתר לרוכל טוב? בעזרת הרושם הראשוני והמשמעות שנותנים לצרכן – הלוא הם התוכן והקריאייטיב. איך יוצרים תוכן מעולה וקריאייטיב מבריק? עצה שלנו – פונים למקצוענים. פונים למדיה הירוס. אנחנו מציעים שירותי תוכן וקריאייטיב מגוונים בסטנדרט של אלופים – רמה אחת מעל העולם, וצעד אחד לפני כולם.
תוכן טוב יוצר קהילה
כתיבה נכונה של תוכן, בדגש על התאמה לקהל יעד, העברת מסרים נכונה והענקת ערך לקורא, תיצור קבוצת קוראים שתרצה לחזור ולקבל מהאתר שלך עוד. למה הכוונה? עוד טיפים, עוד מדריכים, עוד מידע מעניין או נחוץ, עוד חוות דעת, עוד אסקפיזם, כל עסק ומה שהוא מציע. הקבוצה הזו במשך הזמן תתגבש לקהילה, ולקהילה דיגיטלית יתרונות רבים. למשל–תופעת חבר מביא חבר, שיווק המבוסס על התנסויות ופירגון לעסק, הזדמנויות לשיתופי פעולה, שיווק מפה לאוזן וכדומה.
תוכן טוב מבדל אותך
האדם הממוצע חשוף לאלפי מסרים מידי יום. חלקם שיווקיים, חלקם אישיים, חלקם במלל וחלקם במחוות גוף או ויז'ואל. מן הסתם, לא כל המסרים נקלטים במערכת ורובם המוחלט אפילו מתפספסים ללא מודעות. אבל כשמגיע מסר טוב אחד כזה שתופס את העין, מעלה חיוך או אפילו מרים גבה, הוא ייזכר. אם התוכן שלך יהיה טוב, יזכרו אותך. אתה תהיה בולט מעל האחרים וזה גם מה שיקדם אותך על פניהם. במילים אחרות–אתה תבסס לעצמך מעמד.
• מילות מפתח – תוכן המשלב בחוכמה מילות מפתח מעלה את הדירוג של האתר שלך בהתאם למנגנוני הדירוג שלגוגל.
• הבטחה – תוכן טוב מייצר אצל הלקוח ציפייה לתמורה, כך שגם אם הוא לא זקוק לשירותך כרגע, הוא יזכור אותך וידע לאן לפנות ביום שיצטרך.
• רכישת אמון – תוכן איכותי (המלווה כמובן בתמורה תואמת) הוא דרך לשמר לקוחות ולגרום להם לשתף אותך עם חברים. שיתופים כאלו מזוהים על ידי גוגל ומעלים את הדירוג של האתר.
• ערך מוסף – זיהוי של התוכן שלך כתוכן משמעותי לקורא, הוא קריטריון חשוב בתהליך הדירוג של גוגל, ועל כן תמיד מומלץ לשלב באתר מידע מועיל ושימושי.
• זמן קריאה – ככל שהתוכן באתר שלך יהיה מעניין יותר, הלקוחות יבלו יותר זמן בקריאה של המילים שלך. ככל שזמן השהות של הגולשים באתר שלך יעלה, כל חוויית המשתמש שלהם תהיה טובה יותר בעיני גוגל, והדירוג של האתר יזנק.
תוכן טוב הוא המתנה הכי גדולה שהעסק שלך יוכל לקבל, ואנחנו אוהבים לספק סחורה מצוינת.
אנחנו עושים את זה כבר יותר מ-11 שנים, מתי אתה מצטרף להצלחה?!
• כי זה תחום שבו חובבנות יכולה לפגוע קשות בעסק, ואתה רוצה רק את המקצוענים לצידך.
• כי אנחנו לא עושים רק קידום ממומן, השירותים שלנו מקיפים את כל היתרונות שיש לרשת עבור העסק שלך.
• כי הרווחה הכלכלית שלך היא אחת המטרות שלנו ולכן נעשה הכול כדי שכל השקעה כספית שלך תנוצל במלוא האפקטיביות.
• כי אנחנו חיים ונושמים את הזירה כבר יותר מ-11 שנים, ורגישים לכל התפתחות קטנה ביכולות המערכת.