פרויקטים נבחרים

גמבטה

חברת גמבטה תכשיטים נוסדה בשנת 1998 והיא מתמחה בשיווק תכשיטי איכות מעוצבים. לחברה אתר מכירות בו ניתן לרכוש תכשיטי יהלומים ותכשיטי מעצבים מזהב מכסף ומסטנסטיל לרבות צמידים, טבעות, עגילים, שרשראות וכן טבעות לגבר, עגילים מיוחדים לתינוקות ואף קולקציות שעונים של מותגים מובילים.

הבעיה

עם ותק של 20 שנה בענף, ושנים של שיווק בדיגיטל הלקוח ידע שניתן להוציא מתקציב הפרסום שלו הרבה יותר תוצאות, והתחושה הייתה שצריך "להעיר" את פעילות הדיגיטל: הקידום האורגני לא מילא את ייעודו כמנוע צמיחה לטווח הארוך, רוב הקמפיינים הממומנים לא הישיגו את היעדים שהוגדרו להם, ופעילות הסושיאל הייתה מקוטעת ומינורית ולא הצליחה לייצר קהילת עוקבים נאמנה. 

קידום אורגני

הלקוח לא היה שבע רצון מהתוצאות שקיבל מהקידום האורגני ובמיוחד מכך שכמות הטראפיק לאתר הייתה סטטית ולא צמחה במשך זמן רב. לאחר שעשינו אופטימיזציה לאתר, דייקנו את התכנים והוספנו תכנים איכותיים הממוקדים למילות המפתח של קטיגוריות הליבה של העסק, הלקוח התחיל לראות עליה מובהקת בטראפיק לאתר, שהחזירה לו את האמון בקידום האורגני.

פרסום ממומן

מאמצי הפרסום הממומן לא הצליחו לתמוך ביעדי הצמיחה של החברה, והלקוח חיפש שותף שייקח את המותג לרמה הבאה של ביצועים ומכירות. לאחר ניתוח של הקמפיינים הקיימים וזיהוי של מספר ליקויים הן באסטרטגיה והן ביישום שלה, הרמנו מספר קמפיינים חדשים, שכוונו לקהלי יעד ספציפיים. לאחר מספר אופטימיזציות קלות שערכנו, המספרים התחילו לעלות – לרבות כמות הלידים, יחסי ההמרה וכמות העסקאות. 

ניהול סושיאל

האתגר הגדול שלנו בניהול הסושיאל של גמבטה היה להצליח להעביר את ההתרגשות והתשוקה הגדולה של המותג. אז נכנסנו לזה עם כל הלב ועם המון קריאטיביות וייצרנו פיד מלא בלינג שצובר עוקבים בהתמדה וממנף את המכירות בחנות הפייסבוק ובאתר המכר של החברה.

מעולה, אז יש לנו הרבה על מה לדבר.
מעולה כדי שנתפור את החליפה בדיוק בשבילך